SMS ved fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.745 visninger
47 svar
0 synes godt om
22. november 2010

piadas

Nu nærmer vi os snart tiden, hvor dem med termin i starten af januar kan føde hvornår det skal være! Vildt at tænke på!

Jeg tænkte på, om vi skal lave en sms-liste, hvor vi hver især får en "buddy", som vi kan sms'e til, når vi har født? De fleste af os sidder jo nok og venter i spænding på fødselsopdateringer, når vi når til slutningen af december og fremad (jeg ved i hvert fald, at jeg gør)!

Jeg ved ikke, hvordan vi nemmest kan gøre det, men jeg foreslår, at de af jer, som vil være med, skriver en PB til mig med brugernavn, rigtigt navn og mobilnr.

Så laver jeg en liste, som jeg sender rundt på mail til jer (jeg offentliggør den ikke herinde) med rigtigt fornavn, mail-adr., brugernavn og mobilnr. på den I kan/skal sms'e til, når I har født.

Hvis man vil med på listen, skal jeg have jeres oplysninger senest d. 1-12-2010.

Er det ok med jer, for det betyder selvfølgelig at man skal udlevere sit fornavn og mobilnr. til os andre i 1.kvt.gruppen? Men jeg går ud fra, at vi alle kan respektere hinandens ønsker om anonymitet. 

Eller andre forslag?

Jeg synes i hvert fald, det kunne være hyggeligt med de sms'er!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

AnneBJ

piadas skriver:

Nu nærmer vi os snart tiden, hvor dem med termin i starten af januar kan føde hvornår det skal være! Vildt at tænke på!

Jeg tænkte på, om vi skal lave en sms-liste, hvor vi hver især får en "buddy", som vi kan sms'e til, når vi har født? De fleste af os sidder jo nok og venter i spænding på fødselsopdateringer, når vi når til slutningen af december og fremad (jeg ved i hvert fald, at jeg gør)!

Jeg ved ikke, hvordan vi nemmest kan gøre det, men jeg foreslår, at de af jer, som vil være med, skriver en PB til mig med brugernavn, rigtigt navn og mobilnr.

Så laver jeg en liste, som jeg sender rundt på mail til jer (jeg offentliggør den ikke herinde) med rigtigt fornavn, mail-adr., brugernavn og mobilnr. på den I kan/skal sms'e til, når I har født.

Hvis man vil med på listen, skal jeg have jeres oplysninger senest d. 1-12-2010.

Er det ok med jer, for det betyder selvfølgelig at man skal udlevere sit fornavn og mobilnr. til os andre i 1.kvt.gruppen? Men jeg går ud fra, at vi alle kan respektere hinandens ønsker om anonymitet. 

Eller andre forslag?

Jeg synes i hvert fald, det kunne være hyggeligt med de sms'er!

Jeg er på, sender en PM lige om lidt.

Sætter du os ikke sådan sammen, så vi ikke har termin lige oveni hinanden? - i første omgang hældte jeg til, at jeg gerne ville have en makker der også er sat til sidst i marts, bare for at kunne "følges" lidt, men det andet er vist smartere... Så jeg fx får en af Jer heldige, der skal føde lige om lidt i januar... ?

Anmeld

22. november 2010

piadas

Fint! Jo, det tænkte jeg nemlig også på, for hvis to med termin tæt på hinanden føder samme dag, er det jo ikke så nemt at få den anden til at opdatere herinde!! Så hvis det bliver med en måneds tid imellem, er det vel ok?

Anmeld

22. november 2010

AnneBJ

piadas skriver:

Fint! Jo, det tænkte jeg nemlig også på, for hvis to med termin tæt på hinanden føder samme dag, er det jo ikke så nemt at få den anden til at opdatere herinde!! Så hvis det bliver med en måneds tid imellem, er det vel ok?

Det synes jeg lyder helt fint, så skulle det da være mærkeligt hvis man ramler sammen!

Anmeld

22. november 2010

karina pigen

du fåre lige en mail gør du

Anmeld

22. november 2010

piadas

karina pigen skriver:

du fåre lige en mail gør du

Anmeld

22. november 2010

Kit

Har forsøgt at sende en besked - er det lykkedes?

Anmeld

22. november 2010

CamiRon

Jeg har også sendt dig en besked - mon den er kommet igennem?

Anmeld

22. november 2010

piadas

Kit skriver:

Har forsøgt at sende en besked - er det lykkedes?

Jeps!

Anmeld

22. november 2010

piadas

CamiRon skriver:

Jeg har også sendt dig en besked - mon den er kommet igennem?

Ja, det er den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.