Nu nærmer vi os snart tiden, hvor dem med termin i starten af januar kan føde hvornår det skal være!
Vildt at tænke på!
Jeg tænkte på, om vi skal lave en sms-liste, hvor vi hver især får en "buddy", som vi kan sms'e til, når vi har født? De fleste af os sidder jo nok og venter i spænding på fødselsopdateringer, når vi når til slutningen af december og fremad (jeg ved i hvert fald, at jeg gør
)!
Jeg ved ikke, hvordan vi nemmest kan gøre det, men jeg foreslår, at de af jer, som vil være med, skriver en PB til mig med brugernavn, rigtigt navn og mobilnr.
Så laver jeg en liste, som jeg sender rundt på mail til jer (jeg offentliggør den ikke herinde) med rigtigt fornavn, mail-adr., brugernavn og mobilnr. på den I kan/skal sms'e til, når I har født.
Hvis man vil med på listen, skal jeg have jeres oplysninger senest d. 1-12-2010.
Er det ok med jer, for det betyder selvfølgelig at man skal udlevere sit fornavn og mobilnr. til os andre i 1.kvt.gruppen? Men jeg går ud fra, at vi alle kan respektere hinandens ønsker om anonymitet.
Eller andre forslag?
Jeg synes i hvert fald, det kunne være hyggeligt med de sms'er!
Anmeld