det der pokkers mellemnavn (hjælp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Isabella_mor

Sofia skriver:

Vi har også begge et "sen" efternavn. Så jeg tror vi tager et mellemnavn ind fra min side af familien, hedder det ikke selv, men vil gerne kalde mine børn det, så hedder de det samme til mellemnavn som deres mormor og oldeforældre

Synes Sejr er så fint, og det er Villads i øvrigt også

JA jeg tror næsten at det ender med at blive Sejr..  det kan jeg virkelig godt lide...

tak tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Jarnsaxa

Ej helt ærligt mand...!! det kan du da ikke bare bestemme om jeg kan og må.!! det er sgu da min unge der kommer ud først..

Omg slap dog af suresen, det var sgu da kun for sjov.

Du behøver da heller ikke tvære salt i såret, det er jo ikke fordi jeg ikke også sygt gerne vil have en unge. Kan da ikke gøre for, at du kom først.

Anmeld

22. november 2010

betjenten

isabellamor skriver:

ja vi skal jo have en dreng snart og vi har besluttet os for at han skal hedde Villads til fornavn og Jensen til efternavn..

men jeg kunne godt tænke mig at han også fik et mellemnavn. men jeg kan simpelthen ikke finde et som passer ind...

kan i komme med nogle forslag 

Synes helt personligt at Ibber er et rigtig cool navn Og det lyder da slet ikke tosset, Villads Ibber Jensen

Anmeld

22. november 2010

Isabella_mor

betjenten skriver:

Synes helt personligt at Ibber er et rigtig cool navn Og det lyder da slet ikke tosset, Villads Ibber Jensen

Ibber er hvertfald anderledes, men det bliver det nok ikke..

Anmeld

22. november 2010

Vaia

Villads Falke Jensen

Anmeld

22. november 2010

Isabella_mor

Babywish2010 skriver:

Villads Falke Jensen

den tror jeg faktisk at vi havde snakket om at falske skulle være fornavn også.. men tjah det er hvertfald også ret nordisk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.