det der pokkers mellemnavn (hjælp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.060 visninger
45 svar
0 synes godt om
21. november 2010

Isabella_mor

ja vi skal jo have en dreng snart og vi har besluttet os for at han skal hedde Villads til fornavn og Jensen til efternavn..

men jeg kunne godt tænke mig at han også fik et mellemnavn. men jeg kan simpelthen ikke finde et som passer ind...

kan i komme med nogle forslag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Tinehh

Hejsa

Jamen hvad med at snakke om hvad der er i familien på begge sider af jeres familier.. Måske der var noget I kunne bruge den vej igennem.. men ellers synes jeg da at Villads Jensen også lyder rigtig fint..

- Tine

Anmeld

21. november 2010

sarahb

marius poppede op i mit hoved som det første.

Anmeld

21. november 2010

Lone Jakobsen

her var det Mathias... ved ikke helt hvorfor men skal det være langt eller kort?

Anmeld

21. november 2010

loppen82

isabellamor skriver:

ja vi skal jo have en dreng snart og vi har besluttet os for at han skal hedde Villads til fornavn og Jensen til efternavn..

men jeg kunne godt tænke mig at han også fik et mellemnavn. men jeg kan simpelthen ikke finde et som passer ind...

Her var det Valdemar der poppede op. Hvorfor ved jeg ik sys bare de navne passer godt sammen:

Villads Valdemar Jensen

Anmeld

21. november 2010

Halbschön

Villads Emil

Anmeld

21. november 2010

Isabella_mor

tjaaah....

min farfar hed peter... men det syntes jeg ikke om.

min morfar hed Sigurd.. det er et rigtig fedt navn. men pga nogle ting som min morfar har gjort syntes jeg ikke at det navn skal bringes videre..

så er der min far. han hedder Hening.. (og det skal min søn absolut ikke hedde)

så er der svigerfar.. han hedder Ole..

og kærestens morfar Marius

og hans farfar (ved han ikke)

ja..  oldeforældre ved jeg ikke... 

Anmeld

21. november 2010

Isabella_mor

R&N skriver:

Villads Emil

min lillebror hedder Emil. så det bliver det nok ikke...  men det passer ellers godt til.

Anmeld

21. november 2010

Isabella_mor

nutche skriver:

her var det Mathias... ved ikke helt hvorfor men skal det være langt eller kort?

der har jeg absolut ingen præferancer... bortset fra at jeg ikke er den VILDESTE fan af kristne navne...

Anmeld

21. november 2010

MissGeoh

isabellamor skriver:

Jeg tænkte straks Marius.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.