det der pokkers mellemnavn (hjælp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Maria.

Villads Storm Jensen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Isabella_mor

Maria. skriver:

Villads Storm Jensen

det er også cool...

Anmeld

22. november 2010

Pena

TrineCT skriver:

Villads Sejr Jensen. Syntes det klinger.

www.smart-babytøj.dk

Jepski.

Sejr klinger rigtig godt. Det er godkendt

Anmeld

22. november 2010

Jarnsaxa

isabellamor skriver:

Det er sejt... men er sejr et godkendt drenge eller mellemnavn når man ikke hedder det selv til efter eller mellemnavn? 

Haha, FIE! I må ikke tage sejr, det er vores :p

Anmeld

22. november 2010

Jarnsaxa

Roar vil ikke have Storm, men det vil jeg gerne, for jeg synes det er super dejligt. Men eftersom Roar ikke vil, er det "frit" :p Hihi.

Snak da med Morten om Storm, det er super flot, maskulint, unikt og NORDISK

Anmeld

22. november 2010

Isabella_mor

Haha, FIE! I må ikke tage sejr, det er vores :p

Ej helt ærligt mand...!! det kan du da ikke bare bestemme om jeg kan og må.!! det er sgu da min unge der kommer ud først..

Anmeld

22. november 2010

Pigent

Villads Sebastian Jensen hep hep(: Det bare skønt.

ellers kom jeg lige til at tænke på
Villads Nikolaj Jensen. Er ikke selv så vild med Nikolaj men det passer godt sammen med Villads og Jensen.

Anmeld

22. november 2010

Sofia

Skal det være et mellemnavn ala et fornavn, altså sådan fx Villads Alexander Jensen, eller skal det være et mellemnavn, der er mere mellemnavn/efternavns agtigt? Sådan som hvor nogen fx hedder Schmidt til mellemnavn? Du kunne måske vælge en mellemting, et navn der ikke er så brugt som fornavn.. Villads Sejr Jensen: Sejr kan både være et fornavn, men er også et stærk mellemnavn, og synes det lyder sådan som et mellemnavn uden at få folk til at tænke han har to fornavne

Anmeld

22. november 2010

Isabella_mor

Sofia skriver:

Skal det være et mellemnavn ala et fornavn, altså sådan fx Villads Alexander Jensen, eller skal det være et mellemnavn, der er mere mellemnavn/efternavns agtigt? Sådan som hvor nogen fx hedder Schmidt til mellemnavn? Du kunne måske vælge en mellemting, et navn der ikke er så brugt som fornavn.. Villads Sejr Jensen: Sejr kan både være et fornavn, men er også et stærk mellemnavn, og synes det lyder sådan som et mellemnavn uden at få folk til at tænke han har to fornavne

jeg er også RIMELIG tændt på Sejr..

det havde været nemt hvis det var at en af os havde et anderledes efternavn end et -sen efternavn. men min kæreste hedder jensen og jeg hedder poulsen. og i mine øjne er det jo synd at han skal have begge dele.. så derfor får han kærestens og så tager jeg også selv det efternavn en dag han tager sig sammen og frier til mig så vi kan blive gift

Anmeld

22. november 2010

Sofia

isabellamor skriver:

jeg er også RIMELIG tændt på Sejr..

det havde været nemt hvis det var at en af os havde et anderledes efternavn end et -sen efternavn. men min kæreste hedder jensen og jeg hedder poulsen. og i mine øjne er det jo synd at han skal have begge dele.. så derfor får han kærestens og så tager jeg også selv det efternavn en dag han tager sig sammen og frier til mig så vi kan blive gift

Vi har også begge et "sen" efternavn. Så jeg tror vi tager et mellemnavn ind fra min side af familien, hedder det ikke selv, men vil gerne kalde mine børn det, så hedder de det samme til mellemnavn som deres mormor og oldeforældre

Synes Sejr er så fint, og det er Villads i øvrigt også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.