Har brug for Haffelaffe-hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2008

Loggidut

ark? der har jeg ellers kigget...det skal have en chance igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2008

Lene76

ellers ska jeg lige huske det når jeg kommer i føtex i løbet af ugen..... så kan jeg jo altid sende en kasse fuld... hehe

Anmeld

20. august 2008

Loggidut

ja tak! lol

Anmeld

21. august 2008

Plysbjørnen

hvis hun elsker den hafferlaf så højt er det altså ikke sandsynligt at hun vil acceptere en ny selv om den er nøjagtig magen til... vi har samme problem med laura...

Hun har sådan en sjov kanin, fra A-Z som hun elsker over alt på jorden, og vi har købt en ny, men nixen den nye duer ikke...

Betina

Anmeld

21. august 2008

Helle30

Bare lige en tanke Loggi: står der ikke navnet på en producent på vaskeanvisningen eller en anden stoflap, der er syet på? Så kunne du måske søge ad den vej(?)

- Helle

Anmeld

22. august 2008

NemmeGaver

Jeg kan se, at I /du har et større detektivarbejde kørende – og jeg har prøvet at hjælpe; men desværre uden større held.

Jeg har ringet til min leverandør, der har agenturet på Disneys bamser, for at høre, om de kunne hjælpe. Men desværre: Der bliver lavet et antal af bamserne – så bliver de solgt til butikkerne, og når der er udsolgt, så er der bare ikke flere!

Derfor er mit eneste råd: Gå ind i alle de legetøjsbutikker du kommer forbi og spørg – måske, der er én, der har den…

Pøj, Pøj med elefantjagten :)

God Weekend

Thomas Sloth
Indehaver af
www.nemmegaver.dk

Anmeld

22. august 2008

Loggidut

TAK FOR HJÆLPEN!

jeg tror det bliver en substitut-bamse hun skal have den lille purk!

Anmeld

22. august 2008

Grynt

Nu véd vi jo BM er fantastisk med nål og tråd mm. Kunne hun ikke sy en magen til?????? 8D

Anmeld

22. august 2008

Loggidut

nej det tror jeg ikke, for man kan nok ikke finde det stof :'( men jeg tror jeg skal gøre som min søster sagde, tage i carebear og købe noget bamsefyld, og stoppeham lidt ud igen, eller også må hun have en anden haffelaf, nu er hele familien ihvertfald på jagt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.