Har brug for Haffelaffe-hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.815 visninger
28 svar
0 synes godt om
20. august 2008

Loggidut

haffelaffen skal på pension, han kan ikke mere, han er jo kun skind og ben, og kan slet ikke holde til mosten mere, så nu leder vi efter en ny haffelaf, men kan jeg finde ham?NIKS! den type haffelaf er bare væk i butikkerne...så er der nogen der ved hvor man kan købe en haffelaf som den tif har :( hvis i finder et link, eller ser ham i en butik, vil i så ikke godt sige til? For jeg er så bange for det snart går galt med ham!:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2008

Plysbjørnen

Sådan en som den her??

Er fra fætter BR

Anmeld

20. august 2008

Loggidut

nej..det er ikke ham, ham der fandt jeg selv i fætter br...ham vi har sidder ikke på bagben som den du har fundet, han er bare bamse-agtig...aj det er ikke nemt at forklare, men kig evt i mit fotoalbum, der er han flere gange...men ellers tak!

Anmeld

20. august 2008

sbs78

Kunne du ikke åbne ham lidt, og så selv kommer lidt mere fyld i??:)

Anmeld

20. august 2008

Loggidut

jo jeg har tænkt over det...så det bliver nok løsningen...:(

planen var at jeg ville lade haffelaffen få ro i de næste 13 år, og så give ham til tif når hun skulle konfirmeres, men jeg må nok hellere operere ham...

han er sgu næsten en del af familien!

Anmeld

20. august 2008

bette

hmm kan du ik sætte et billede af den såkaldte haf.. ind her.. kan ski ik finde den i dit album.. måske jeg er blevet blind..8D

Anmeld

20. august 2008

Loggidut

her ligger han med numsen i vejret ved siden af malte...jeg kigger lige efter nogle flere

og her i klapvognen i hans velmagtsdage

Anmeld

20. august 2008

Kaufie

Ja, det er lidt farligt, når der kun er en bamse der dur - og man ikke kan finde den i butikkerne... Hvordan kan du få dig til at tage ham fra hende?? Synes da også du skal forsøge at reparere lidt på ham, så han kan klare et år mere....

Vi købte Williams and på båden til Oslo - og har måttet købe en direkte hos firmaet, der laver dem, for lige præcis den model sælges ikke i DK. Men nu har vi en bytter, for han skal jo altså vaskes og tørres en gang imellem - og så længe kan Wildbassen ikke undvære ham... Han er jo hans sut.

Min niece fik en kat i dåbsgave - og den sover hun med endnu - hun er 10½....

Anmeld

20. august 2008

bette

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.