Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Polkaprik skriver: Synes også det er sjovt at se hvordan og hvor hurtigt folk bliver bedre til det kagesjov. Men vi skulle næsten have lavet en tråd hvor man både viste sin første OG sidste kage Men her er min den første
Synes også det er sjovt at se hvordan og hvor hurtigt folk bliver bedre til det kagesjov. Men vi skulle næsten have lavet en tråd hvor man både viste sin første OG sidste kage
Men her er min den første
Wow den er flot
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
msaabyhp skriver: hejsa må jeg gerne være med her. er helt ny i det her og har kun lavet 2 kager. har lige fundet denne her fantastiske kageklub. her er min første kage
hejsa
må jeg gerne være med her. er helt ny i det her og har kun lavet 2 kager. har lige fundet denne her fantastiske kageklub.
her er min første kage
Wow den er bare super fin
Flot kage. Hvordan laver du mønsteret på kagen?
AG
Marco2 skriver: Flot kage. Hvordan laver du mønsteret på kagen? AG
tak for det. det er lavet med en diamond cutter købt hos din kage.
vh marianne
Her er mine første .. Lavet til min datters dåb den 8. maj
sheila1989 skriver: Wow den er bare super fin
tak tak.
Gud, hvor er I allesammen bare skide kreative :-)I må gerne flytte hjem til mig allesammen, og bage kage til mig hver eneste dag :-) Godt gået til jer!
Dette er min første "større" kage, lavede 4 mini lagkager i går...
Men jeg ved hvad jeg ønsker mig, REDSKABER.. Det er ikke nemt at få så mange detaljer med uden..
Annette
Maja_4000 skriver: Her er mine første .. Lavet til min datters dåb den 8. maj
WOW hvor er den flot og den ser super lækker ud. den har helt sikkert smagt fantastisk
msaabyhp skriver: WOW hvor er den flot og den ser super lækker ud. den har helt sikkert smagt fantastisk
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128