Hyggetråd: Jeres første kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

XXSS

Min første kage

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Louise Kroustrup

vil lige være med her. den første kage lavet med det hele brugt til en udstilling på bibliotek vi alle fik en forfatter og skulle tage en af deres bøger. blev Henrik Pontoppidan og bogen Isbjørnen var meget sjovt

Den er bare fin!

Anmeld Citér

3. marts 2011

hmg86

Så fik jeg også leget lidt med fondant.. var nysgerrig, så det måtte da prøves. Jeg lavede fondanten selv. Selve kagen er lavet af min svigerinde, og så stod jeg for pynten. Bogstaverne er lavet med udstikkere. Alt andet er lavet fra fantasien..

Anmeld Citér

10. marts 2011

nannarw

her er min første kage/kager fra okt 2010

kh Nanna 

Anmeld Citér

10. marts 2011

Mor1012

Tullen85 skriver:

Hvor hyggeligt...

Her er min første kage :-)

hejsa

ej er vild med din kage *udseenet*

Min mand har føzdag d 5 april. ku du fortælle mig lidt om hvordan du har lavet den

Anmeld Citér

10. marts 2011

SHERO

Emilie2010 skriver:

hejsa

ej er vild med din kage *udseenet*

Min mand har føzdag d 5 april. ku du fortælle mig lidt om hvordan du har lavet den

Mange tak...

Jeg har bare overtrukket den med hjemmelaven MMF, og så lavet "sløjfen" ved hjælp af en youtube how to klip.

Mærkerne i siden har jeg trykket ind med ydersiden af en smørrekniv... :-)

Anmeld Citér

19. marts 2011

FruSiv

Mine første kager lavet sommer 2009

Anmeld Citér

29. marts 2011

Alexander&Lærke

Hej hvor ser det fantastisk ud alle de fine Kager i laver, jeg aner intet om de kager, men syntes det ser meget spændende ud, hvad består sådan en kage af, sådan ca? Er det alm lagkage beklædt med med ? og hvordan laver i alt pynten.

Elsker kager, og syntes de er super flotte så måske det kunne blive min nye hoppy

Anmeld Citér

1. maj 2011

mn

mit første forsøg med MMF, var ikke lige klar over man ikke kunne bruge flydende farve som jeg normalt har gjort til glasur, så det blev temlig klistret og jeg kunne slet ikke få det til at blive sort så smed det ud :b men man lærer jo af sine fejl og der er nu købt pastafarve ind istedet for, så håber den bliver lidt kønnere og ikke så klisteret til mit studentergilde

Anmeld Citér

10. maj 2011

msaabyhp

hejsa

må jeg gerne være med her. er helt ny i det her og har kun lavet 2 kager. har lige fundet denne her fantastiske kageklub.

her er min første kage

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.