Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
msaabyhp skriver: hejsa må jeg gerne være med her. er helt ny i det her og har kun lavet 2 kager. har lige fundet denne her fantastiske kageklub. her er min første kage
hejsa
må jeg gerne være med her. er helt ny i det her og har kun lavet 2 kager. har lige fundet denne her fantastiske kageklub.
her er min første kage
ej, det er ikke din første kage!?
Hvor er den flot!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ciepige skriver: ej, det er ikke din første kage!? Hvor er den flot!
hehe jo det er skam min første kage. tak for det
msaabyhp skriver: hehe jo det er skam min første kage. tak for det
ved ikke lige hvorfor de billeder kom med
Hvor er du bare dygtig - overvejet at blive fritids-konditor?
Polkaprik skriver: Synes også det er sjovt at se hvordan og hvor hurtigt folk bliver bedre til det kagesjov. Men vi skulle næsten have lavet en tråd hvor man både viste sin første OG sidste kage Men her er min den første
Synes også det er sjovt at se hvordan og hvor hurtigt folk bliver bedre til det kagesjov. Men vi skulle næsten have lavet en tråd hvor man både viste sin første OG sidste kage
Men her er min den første
Du er GO
WOW åben mund
Fynni skriver: Her er så den første kage jeg har stået for helt selv..
Her er så den første kage jeg har stået for helt selv..
Ej hvor sød
ciepige skriver: Hvor er du bare dygtig - overvejet at blive fritids-konditor?
tak tak.
ja det ville jeg gerne men det kræver jo godkendelse osv og det er jo ikke til at få i et privat køkken har jeg hørt. desværre
Min første kage...lige lavet idag
kærestens og min første kage, den blev bedre end vi havde ture håbe på. Den blev lavet til vores datters dåb. skriv gerne hvad i synes.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128