Noneother skriver:
Jesus christ altså. for ca. 17 gang. HVOR i min tekst står det at jeg mener det mest er hendes barn???
Jeg skriver om graviditet og fødsel IKKE omkring barnet i sig selv. Nu synes jeg folk skal ta´og læse det jeg skriver, fremfor bare at skimte teksten og beslutte sig for at bestemme, hvad jeg egentlig mente. 
-og som jeg osse har pointeret flere gange. jeg mener ikke at han INTET har at skulle ha´sagt, men i sidste ende, HVIS det var noget hun virkelig ønskede så ER det hende der har ret til at ta´den beslutning.
Og så kunne min partner da blive nok så gal igen, jeg er fløjtende ligeglad. -Til gengæld forventer jeg ikke at han varter mig op i hoved og røv i 9 måneder, som der var andre der lagde op til.. Igen ikke dig, men jeg har lige siddet og skrevet nøjagtig det her for Gud ved hvilken gang, så bær over med mig. Peace 
Da jeg læste tråden igennem bagefter så jeg godt, at du allerede havde svaret, så forventede lidt din reaktion, haha 
Men jeg mener nu stadig ikke, at hun har mere at skulle have sagt i den stuation, end faderen. Det er lige så meget hans valg, som hendes IMO 
Mht. opvartning, forventer ejg ikke forkælelse ud over alle grænser, men de dage jeg har massiv kvalme og kaster op, forventer jeg nu, at han trækker læsset, ganske som jeg forventer at han klarer eks. indkøb, hvis jeg pludselig står med en massiv bækkenløsning sidst i graviditeten. En graviditet handler om at fordele læsset, og er kvinden ekstra belastet indefra, kræver det desværre nogle gange, at manden overtager nogle af belastningerne udefra 
Til gengæld er jeg ikke fortaler for at sende sin mand på tanken midt om natten efter ét eller andet, man har dræbende lyst til. Men det ville ejg så heller ikke få noget ud af at prøve på, for han ville nægte pure