Hvordan er det nu med ægløsning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

CmarianN

Louisiana28 skriver:

Det har vi også tænkt os  

ja det er faaanme bare om at dække sig godt ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Louisiana

CmarianN skriver:

ja det er faaanme bare om at dække sig godt ind

Nu kan manden kun én gang om dagen, men det burde vel også være nok, så håber det lykkes

Anmeld

20. november 2010

CmarianN

Louisiana28 skriver:

Nu kan manden kun én gang om dagen, men det burde vel også være nok, så håber det lykkes

Ja 1 gang om dagen skulle være nok, da sæden er i dig op til 36 timer (så vidt jeg husker)  derfor siger man også at man er dækket ind hvis man har sex hver 2 dag, men når man nu har en positiv ægløsningstest, ville jeg da ikke holde mig tilbage

Anmeld

20. november 2010

Miia90

om jeg tror det er lykkes denne gang ?

Anmeld

20. november 2010

Louisiana

CmarianN skriver:

Ja 1 gang om dagen skulle være nok, da sæden er i dig op til 36 timer (så vidt jeg husker)  derfor siger man også at man er dækket ind hvis man har sex hver 2 dag, men når man nu har en positiv ægløsningstest, ville jeg da ikke holde mig tilbage

Ja, lige præcis (har dog læst et eller andet sted, at det holder i op til 5 dage, men så længe venter jeg altså ikke )

Vi hyggede i morges ved 5-tiden, så der er noget deroppe endnu

Og vi har planlagt at hygge igen imorgen og i overmorgen . Min kæreste kan ikke to gange samme dag, han får ondt  Og hvis han får ondt, kan han jo slet ikke..!

Anmeld

20. november 2010

CmarianN

Louisiana28 skriver:

Ja, lige præcis (har dog læst et eller andet sted, at det holder i op til 5 dage, men så længe venter jeg altså ikke )

Vi hyggede i morges ved 5-tiden, så der er noget deroppe endnu

Og vi har planlagt at hygge igen imorgen og i overmorgen . Min kæreste kan ikke to gange samme dag, han får ondt  Og hvis han får ondt, kan han jo slet ikke..!

nej så er det om at være varsom, kan jeg godt se. Men mon ikke det er tilstrækkeligt uanset

Anmeld

20. november 2010

Louisiana

CmarianN skriver:

nej så er det om at være varsom, kan jeg godt se. Men mon ikke det er tilstrækkeligt uanset

Jo, det tror jeg det er  For, som en anden også skrev, så tager det lige noget tid før sædcellerne overhovedet når op til ægget, og så bliver det der jo også nogen tid

Anmeld

21. november 2010

Louisiana

Uha da, det stemmer vist det der med, at man har ægløsning 1-2 dage efter testen er positiv, for hold da helt op, hvor det niver slemt i den ene æggestok lige nu!! AV, siger jeg bare. Det gør helt ondt

Men skidt, er bare glad for, at jeg overhovedet har ægløsning, så krydser bare fingre for, at sædcellerne har fundet vej til ægget!!

Anmeld

21. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Vi sexede faktisk i morges ved 5-tiden, da vi vågnede og blev lystne  Men min kæreste kan ikke mere idag, han får simpelthen ondt

Men vi sexer igen imorgen og i overmorgen

Mon ik det virker!!

Anmeld

21. november 2010

Louisiana

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Mon ik det virker!!

Det håber jeg virkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.