Hvordan er det nu med ægløsning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.124 visninger
31 svar
0 synes godt om
20. november 2010

Louisiana

Hej Piger

Jeg har lige taget en bragende positiv ægløsningstest (nr. to streg er MEGET mere tydelig end kontrolstregen), og så er det jeg ikke kan huske, om det så er NU jeg har ægløsning, eller om det først er imorgen, eller senere?? Jeg har simpelthen glemt det, HJÆÆÆÆLP  

Og lige et JUBIIIHUUUUUU, Pergotime har virket!!!! Har aldrig prøvet at få en positiv ægløsningstest før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Jarnsaxa

Sorry, aner det ikke, men hvad med bare at knalde løs fra nu af og til i morgen ?

Anmeld

20. november 2010

Sofia24

Louisiana28 skriver:

Hej Piger

Jeg har lige taget en bragende positiv ægløsningstest (nr. to streg er MEGET mere tydelig end kontrolstregen), og så er det jeg ikke kan huske, om det så er NU jeg har ægløsning, eller om det først er imorgen, eller senere?? Jeg har simpelthen glemt det, HJÆÆÆÆLP  

Og lige et JUBIIIHUUUUUU, Pergotime har virket!!!! Har aldrig prøvet at få en positiv ægløsningstest før

Nemlig!!

Når teststregen er lige så tydelig som kontrol-stregen (eller tydeligere!) er din ægløsning lige om hjørnet...

Mener det er inden for de næste 1-2 døgn at ægløsningen finder sted efter en positiv ægløsningstest...

Tillykke med den positive test

Anmeld

20. november 2010

Muffinmus

kommer an på hvornår du sidst testede for det..testede du dagen før, så kommer den j´nok inden for det næste døgn, men er det længere tid siden kan den godt være overstået.

Anmeld

20. november 2010

Louisiana

Jarnsaxa skriver:

Sorry, aner det ikke, men hvad med bare at knalde løs fra nu af og til i morgen ?

Det kan manden desværre ikke, han kan simpelthen ikke flere gange på samme dag, så får han frygtelig ondt, så derfor er det ret vigtigt at vide så præcis som muligt hvornår vi skal

Anmeld

20. november 2010

Louisiana

Sofia24 skriver:

Nemlig!!

Når teststregen er lige så tydelig som kontrol-stregen (eller tydeligere!) er din ægløsning lige om hjørnet...

Mener det er inden for de næste 1-2 døgn at ægløsningen finder sted efter en positiv ægløsningstest...

Tillykke med den positive test

Okay, jeg siger tak

Anmeld

20. november 2010

Louisiana

MariaE skriver:

kommer an på hvornår du sidst testede for det..testede du dagen før, så kommer den j´nok inden for det næste døgn, men er det længere tid siden kan den godt være overstået.

Jeg testede igår, og da var den negativ, så går ud fra I har ret, og den er der imorgen

Anmeld

20. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Louisiana28 skriver:

Jeg testede igår, og da var den negativ, så går ud fra I har ret, og den er der imorgen

I skal sørme da bare sexe løs. Sædceller kan overleve ret længe inde i hulen, og det tager jo lidt tid inden de når frem til ægget. Og efter selve ÆL kan du blive gravid i 12-24 timer efter så... bare under dynen med Jer. I dag, i morgen og i overmorgen. 

Anmeld

20. november 2010

Louisiana

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

I skal sørme da bare sexe løs. Sædceller kan overleve ret længe inde i hulen, og det tager jo lidt tid inden de når frem til ægget. Og efter selve ÆL kan du blive gravid i 12-24 timer efter så... bare under dynen med Jer. I dag, i morgen og i overmorgen. 

Vi sexede faktisk i morges ved 5-tiden, da vi vågnede og blev lystne  Men min kæreste kan ikke mere idag, han får simpelthen ondt

Men vi sexer igen imorgen og i overmorgen

Anmeld

20. november 2010

Miia90

Sejt du er fået ægløsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.