Hvordan er det nu med ægløsning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

Louisiana

Miia90 skriver:

Sejt du er fået ægløsning

JA!!  Det er en sejr i sig selv  Juhuuuuuuuuuuu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Miia90

Louisiana28 skriver:

JA!!  Det er en sejr i sig selv  Juhuuuuuuuuuuu

det kan jeg virkelig godt forstå

Anmeld

20. november 2010

Louisiana

Miia90 skriver:

det kan jeg virkelig godt forstå

Ja, så er der håb endnu

Hvornår er det du skal teste??

Anmeld

20. november 2010

Miia90

d. 30 nov og hvis jeg for min mens inden d. 5 dec eller d 5 dec, kan jeg lige nå en IVF behandling

Anmeld

20. november 2010

Louisiana

Miia90 skriver:

d. 30 nov og hvis jeg for min mens inden d. 5 dec eller d 5 dec, kan jeg lige nå en IVF behandling

Iiiihh altså, hvor blir' det spændende   alt hvad jeg kan for dig

Hvad er det nu en IVF er? Insemineringen hed IUI, ikk?? Jeg har altså slet ikke styr på alle de forkortelser

Anmeld

20. november 2010

Miia90

IUI det jeg er igang med nu. hvor de spøjter sæden dirkete op i livmorden.

IVF hvor de tager æg ud og for og ligger dem samme med sæden, så de bliver befrugtet

jeg håber havde jo en lille blødning igår aftes, så måske ægget har sat sig fast

Anmeld

20. november 2010

Louisiana

Miia90 skriver:

IUI det jeg er igang med nu. hvor de spøjter sæden dirkete op i livmorden.

IVF hvor de tager æg ud og for og ligger dem samme med sæden, så de bliver befrugtet

jeg håber havde jo en lille blødning igår aftes, så måske ægget har sat sig fast

Okay, så var det faktisk lige det jeg troede det var

Hold fast, hvor spændende!! Uuuuhh, jeg tror den er der  Har du selv en fornemmelse?

Anmeld

20. november 2010

Miia90

om det lykkes dennegang ?

Anmeld

20. november 2010

CmarianN

Louisiana28 skriver:

Hej Piger

Jeg har lige taget en bragende positiv ægløsningstest (nr. to streg er MEGET mere tydelig end kontrolstregen), og så er det jeg ikke kan huske, om det så er NU jeg har ægløsning, eller om det først er imorgen, eller senere?? Jeg har simpelthen glemt det, HJÆÆÆÆLP  

Og lige et JUBIIIHUUUUUU, Pergotime har virket!!!! Har aldrig prøvet at få en positiv ægløsningstest før

Så vidt jeg ved så har man ægløsning inden for de næste 24-36 timer, men hvis det var MIG der stod med sådan en positiv en, ville jeg da bare gi den gas, bare 1 gang om dagen de næste 3-4 dage, for at være HELT sikker

pøj pøj og god fornøjelse - haha

Anmeld

20. november 2010

Louisiana

CmarianN skriver:

Så vidt jeg ved så har man ægløsning inden for de næste 24-36 timer, men hvis det var MIG der stod med sådan en positiv en, ville jeg da bare gi den gas, bare 1 gang om dagen de næste 3-4 dage, for at være HELT sikker

pøj pøj og god fornøjelse - haha

Det har vi også tænkt os  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.