så fik jeg min dom!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

tioyv

mor2011 skriver:

Jeg har været igang med vægttab siden juni og har tabt 17 kilo nu, jeg vejede nær ved det samme som dig - 126,5 kilo. Jeg mangler nu 9 kilo før lægen vil henvise mig til gynækolog.

Og jeg har fået mine menses tilbage igen. Dejligt at ens krop begynder at fungere som den skal.

Sig til hvis du vil have nogle sunde råd og bøger o.lign. til dit vægttab. Er selv tilknyttet en diætist via slankedoktor (igennem mit lægehus). Og det virker.

Ellers vil jeg ønske dig al mulíg held og lykke.

godt gået med det flotte vægttab

min mens har været regelmæssig hele tiden, så håber det "bare" er kiloene der er i vejen for a vi snart kan få de to streger

her verdens dejligste chef der vil betale for a jeg kommer i motionscenter så skal bare igang..

tak  skal du ha, vil også ønske dig held og lykke med de sidste 9 kilo for det går stærkt så du snart kan komme til gynækologen og få nogle svar

bettina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

tioyv

malenecl skriver:

Held og lykke med det!

tak

Anmeld

21. november 2010

tioyv

B&J skriver:

Held og lykke med det hele og glæder mig så meget til af vi får dine 2streger af se håber snart det sker

et lille tip spis 7gange om dagen og meget lidt så forsvinder det hurtigt  

tak hvor er du sød

ja det må jeg prøve

bettina

Anmeld

21. november 2010

mor2011

Tak for dine gode ønsker til mig. Det er da super dejligt at din chef vil investere i en mere sund medarbejder - og så gir det jo en god sidegevinst, smiler. Jeg tror selv på at jeg er fint fertil men det er jo godt at blive undersøgt inden jeg går i gang med insemineringerne. ... Det er jo desværre pokkers dyrt - specielt når man ønsker en åben donor. Al mulig held og lykke til dig. Søde hilsner Bitten

Anmeld

21. november 2010

tioyv

mor2011 skriver:

Tak for dine gode ønsker til mig. Det er da super dejligt at din chef vil investere i en mere sund medarbejder - og så gir det jo en god sidegevinst, smiler. Jeg tror selv på at jeg er fint fertil men det er jo godt at blive undersøgt inden jeg går i gang med insemineringerne. ... Det er jo desværre pokkers dyrt - specielt når man ønsker en åben donor. Al mulig held og lykke til dig. Søde hilsner Bitten

ja er også rigtig glad for han vil betale for det, hi hi ja det skulle da gerne gi gevinst

for alt er som det skal være, ja det er jo desværre ikk helt billigt

men håber alt det bedste for dig

bettina

Anmeld

25. november 2010

Frøken J.

tioyv skriver:

ja er også rigtig glad for han vil betale for det, hi hi ja det skulle da gerne gi gevinst

for alt er som det skal være, ja det er jo desværre ikk helt billigt

men håber alt det bedste for dig

bettina

Hey! Faldt lige over debatten, og vil anbefale dig www.madlog.dk - Jeg tabte 20 kilo på 5 mdr. vha. den skønne side!

Anmeld

25. november 2010

Karo

Det var da en rigtig god nyhed

God kamp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.