så fik jeg min dom!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.717 visninger
26 svar
0 synes godt om
19. november 2010

tioyv

var til gynækolog i går, og fik svar på alle de prøver jeg har fået taget, alle prøver så fine ud jubii er helt lettet.. men min vægt er i vejen, og det vidste jeg jo godt, var også formålet med disse prøver for og se om det "bare" var min vægt der er i vejen for at der kommer to streger. så har fået en ny tid om 3mdr og der skal jeg så ha tabt 13-15 kilo så det var farvel til den julemad..

så nu er kampen mod kiloene for alvor gået ind...

kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Multebær

tioyv skriver:

var til gynækolog i går, og fik svar på alle de prøver jeg har fået taget, alle prøver så fine ud jubii er helt lettet.. men min vægt er i vejen, og det vidste jeg jo godt, var også formålet med disse prøver for og se om det "bare" var min vægt der er i vejen for at der kommer to streger. så har fået en ny tid om 3mdr og der skal jeg så ha tabt 13-15 kilo så det var farvel til den julemad..

kram

sejt ! tillykke. 

Anmeld

19. november 2010

Lisbeth1985

tioyv skriver:

kram

Tillykke Og held og lykke med vægttabet

Anmeld

19. november 2010

tioyv

Multebær skriver:

sejt ! tillykke. 

tak

Anmeld

19. november 2010

LouiseNielsen

Dejligt der ikke var andet galt... Det der er galt er ligesom noget man kan gøre noget ved.... Må jeg være så fræk og spørge om din vægt, for syntes ikke du ser voldsom stor ud. I forhold til mig og jeg kan blive gravid uden problemer.....

Kram

Anmeld

19. november 2010

tioyv

Lisbeth1985 skriver:

Tillykke Og held og lykke med vægttabet

mange tak

Anmeld

19. november 2010

tioyv

LouiseNielsen skriver:

Dejligt der ikke var andet galt... Det der er galt er ligesom noget man kan gøre noget ved.... Må jeg være så fræk og spørge om din vægt, for syntes ikke du ser voldsom stor ud. I forhold til mig og jeg kan blive gravid uden problemer.....

Kram

nej har vist været heldig med det billed men vejer 130kg  men det skal der gøres noget ved nu, har også passet på hele tiden, men har fået et ordenligt spark i r.... nu...

kram

Anmeld

20. november 2010

Kay

hej

du skkal bare vide at du ikke er alene og sidder og tænker på om vi skulle oprette en motivations "gruppe" lige som test gruppen, så kan vi aftale at vi vejer os en gang om ugen, og så skriver vores vægt enten på en side eller i en personlig pesked hvis folk er flove... og så kan en af os regne ud hvormeget hver person har tabt... og evt hvor meget vi har tabt til sammen!?? hvis der er andre der er intereserret

Anmeld

20. november 2010

Polkaprik

Fedt at det er det eneste der skulle være i vejen for at det kan lykkedes

Er du ikke en ret høj pige så for ligner bestemt ikke at du vejer 130 på dit billede. Men der er jo altså også bare nogle der bærer det bedre end andre

Held og lykke med både vægttab og graviditet

Michelle 

Anmeld

20. november 2010

tinasmor

tioyv skriver:

kram

Æv sikken en måned af skulle starte i. Men er sikker på at når du har "målet" i øje så skal du nok klare det.

Rigtig meget held og lykke herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.