så fik jeg min dom!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

Rosa

Held og lykke - jeg håber du får en dejlig mager jul i år (på nær gavehøsten selvfølgelig) Men at du så til gengæld er stor og dejlig babytyk næste jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

tioyv

Kay skriver:

hej

du skkal bare vide at du ikke er alene og sidder og tænker på om vi skulle oprette en motivations "gruppe" lige som test gruppen, så kan vi aftale at vi vejer os en gang om ugen, og så skriver vores vægt enten på en side eller i en personlig pesked hvis folk er flove... og så kan en af os regne ud hvormeget hver person har tabt... og evt hvor meget vi har tabt til sammen!?? hvis der er andre der er intereserret

hej lyder som en god iden, men mener der er lavet et tråd der hedder "fælles-vejning" eller noget ligende, så den kunne vi jo bare springe på

kram

Anmeld

20. november 2010

tioyv

Polkaprik skriver:

Fedt at det er det eneste der skulle være i vejen for at det kan lykkedes

Er du ikke en ret høj pige så for ligner bestemt ikke at du vejer 130 på dit billede. Men der er jo altså også bare nogle der bærer det bedre end andre

Held og lykke med både vægttab og graviditet

Michelle 

ja det er dejligt at det er noget jeg selv kan ændre på for at det gerne skulle kunne lykkedes

jo er 179  og så sidder det "pænt" fordel over det hele

tak

tioyv

Anmeld

20. november 2010

tioyv

tinasmor skriver:

Æv sikken en måned af skulle starte i. Men er sikker på at når du har "målet" i øje så skal du nok klare det.

Rigtig meget held og lykke herfra.

ja det var ikk lige den sjoveste måned, men vil gøre alt hvad jeg kan for at der kommer to streger og julemaden kan jeg jo altid få næste år

tak

Anmeld

20. november 2010

tioyv

Rosa skriver:

Held og lykke - jeg håber du får en dejlig mager jul i år (på nær gavehøsten selvfølgelig) Men at du så til gengæld er stor og dejlig babytyk næste jul

det er jeg sikker på jeg får

ja det kunne være dejligt

tak

Anmeld

21. november 2010

Kay

tioyv skriver:

hej lyder som en god iden, men mener der er lavet et tråd der hedder "fælles-vejning" eller noget ligende, så den kunne vi jo bare springe på

kram

den har jeg ledt og ledt efter og kan ikke finde den

Anmeld

21. november 2010

tioyv

Kay skriver:

den har jeg ledt og ledt efter og kan ikke finde den

den hedder "fællesvejning hver fradag" og er under debatten "før rund nu sund"

Anmeld

21. november 2010

malenecl

Held og lykke med det!

Anmeld

21. november 2010

B&J

Held og lykke med det hele og glæder mig så meget til af vi får dine 2streger af se håber snart det sker

et lille tip spis 7gange om dagen og meget lidt så forsvinder det hurtigt  

Anmeld

21. november 2010

mor2011

Jeg har været igang med vægttab siden juni og har tabt 17 kilo nu, jeg vejede nær ved det samme som dig - 126,5 kilo. Jeg mangler nu 9 kilo før lægen vil henvise mig til gynækolog.

Og jeg har fået mine menses tilbage igen. Dejligt at ens krop begynder at fungere som den skal.

Sig til hvis du vil have nogle sunde råd og bøger o.lign. til dit vægttab. Er selv tilknyttet en diætist via slankedoktor (igennem mit lægehus). Og det virker.

Ellers vil jeg ønske dig al mulíg held og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.