Lorte læger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2008

Loggidut

Tut skriver:

Hej tøser,

Jeg er snart ved at give helt op med at tro på at det danske sundhedsvæsen er til for at hjælpe!

Noah har jo i snart 2 måneder hostet som en gal. Ja han hoster så meget at han kaster op (dog ikke hver gang, men ca. hver 2-3 dag).

Vi har været til vagtlægen 3 gange og vores egen læge 2 gange og de siger at de ikke kan finde der er noget galt med ham.

I dag, efter en nat med mere hoste og mere opkast, ringede jeg til vores læge og talte med meget store ord om at nu måtte de fandme finde ud af hvad der er galt med min søn.

Jeg fik så en akuttid til kl. 15 i dag, hvor hun besluttede at give ham medicin mod astmatisk bronkitis på sådan en maske han skal indånde, selvom hun slet ikke var sikker på at det var det. Samtidig poede hun ham for kighoste og det svar får jeg om en uge ca.

Anyway, vi skal nu prøve denne maske i 14 dage og så komme igen til lægen, og hvis det ikke har hjulpet så bliver vi henvist til hospitalet for flere test.

Nu har Noah lige hostet og kastet meget op igen, og jeg ringer til vagtlæge for at høre om jeg må give ham mere af det her pulver på maske. Hvorefter vagtlægen siger at han ville have givet han en anden medicin end den han får nu, hvis han måtte bestemme. FEDT at få det at vide >( !!!!! Så han anbefalede mig til at kontakte min læge igen i morgen og bede om noget andet medicin.

Er der nogen af jer der har erfaring med "Spirocort" mod astmatisk bronkitis????

Knus - en efterhånden MEGET frustreret tut, der vil vide hvad Noah fejler.

JA SPIROCORT, FIK KASPER, I FORSTØVERFORM, NU ER DET JO LANG TID SIDEN, MEN SPIROCORTEN VIRKER SOM JEG HUSKER DET, SOM EN DEPOT MEDICIN....og stadig caps, aj undskyld altså!

jeg mener det var den jeg skulle give kasper fast 4 gange i døgnet, og som så virkede som depot...når han havde slemme anfald måtte vi give ham salbuvent oven i (mener jeg)

så måske er det derfor den ikke virker endnu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.