Jeg har ikke læst hele tråden, men prøv at spørge din DP om hvor de bor? Måske bor de 3 huse nede af vejen og får altid et lift hjem de sidste 40 meter og ÆLSKER det? Altså hvis det er en helt stille og "ensom" villavej, så kan jeg ikke se noget galt i at de får et lift på 40 meter! Men hvis de skal ud og køre en længere tur, altså så de bruger scooteren som transport, så er det klar ALT for galt!
Kirstine må altid "køre" bilen når vi når op til den grusvej hvor mine forældres sommerhus ligger. Det er sådan en lukket vej hvor man kan køre 10 km i timen og der kommer ingen biler ud over dem der bor der. Når vi kommer ind på den så må hun komme om foran og styre bilen mens hun sidder på mit skød. Det synes jeg er fint og hun elsker det! Men det betyder jo ikke hvis folk ser os at hun har kørt fra Horsens til Hals! Så måske er det det samme med denne far? Altså måske de bare lige "triller" de sidste 50 meter hjem og ungerne nyyyder det? Hvis ikke, altså hvis de bor langt væk, så synes jeg du skal ringe til landbetjenten!
Jeg er også IVRIG tilhænger af seler og Kirstine bliver altid, altid, altid spændt rigtigt fast på sæde og det hele. Jeg har heller aldrig ammet hende mens at bilen kørte (med far bag rattet altså
) men det kender jeg mange der har. Altså hvis man kører galt så flyver barnet bare lige ud af armene på en! Lige ud til smat på forruden!!
Anmeld