Der skal ellers meget til at forarge mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.891 visninger
29 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Stumpen

da jeg er af den holdning at det er op til den enkelte forældre at finde ud af hvad de mener der er det rette at gøre i forhold til deres børn (og her tænker jeg selvfølgelig ikke på omsorgssvigt)

Men da jeg idag går op efter min yngste datter i dagplejen kommer der en scooter imod mig med en far, der foran sig har en søn med styrthjelm og jeg vil skyde sønnen til at være omkring de to! Men ikke nok med det, da han passerer mig ser jeg at en pige på omkring de 4-5 år, der sidder bagpå uden styrthjelm og kun har sig selv at holde sig på denne scooter....

Hvad sker der for sådan en mand? Han kørte ganske vist med en langsom fart, men de børn har da ikke en chance!! Og da slet ikke pigen som sad helt ubeskyttet!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

N&J

Okey.. det fatter jeg ikke.. har han tænkt: "a men det her kunne da være sjovt?" altså så få da nogle hjerneceller til at samarbejde.. 

Anmeld

18. november 2010

Lone Jakobsen

hvad sker der for sådan en mand

Anmeld

18. november 2010

Dot D

Er fuldstændig enig. En dag sidste år da jeg var på job i børne haven, hentede en far sit barn sådan, jeg var ved at eksplodere, for DET GØR MAN BARE IKKE....... Et par dage efter kommer han igen, og jeg kan ikke tie stille, så fortæller ham stille og roligt, at det altså ikke er en lovlig måde at transportere sit barn på. Ved du hvad han svarer? Øh, må man ikke det? Og NEJ det må du ikke  (   )

Anmeld

18. november 2010

Stumpen

N&J skriver:

Okey.. det fatter jeg ikke.. har han tænkt: "a men det her kunne da være sjovt?" altså så få da nogle hjerneceller til at samarbejde.. 

Det værste er faltisk at da jeg fortæller min kæreste om det siger han at ham har han mødt -dog "kun" med drengen på...

Anmeld

18. november 2010

Stumpen

Dot D skriver:

Er fuldstændig enig. En dag sidste år da jeg var på job i børne haven, hentede en far sit barn sådan, jeg var ved at eksplodere, for DET GØR MAN BARE IKKE....... Et par dage efter kommer han igen, og jeg kan ikke tie stille, så fortæller ham stille og roligt, at det altså ikke er en lovlig måde at transportere sit barn på. Ved du hvad han svarer? Øh, må man ikke det? Og NEJ det må du ikke  (   )

Hvor lam en undskyldning er det lige???

Ved ikke helt om man skal ringe til landbetjenten som det jo så fint stadig hedder herude i det lille vestjyske samfund

Anmeld

18. november 2010

Dot D

Stumpen skriver:

Det værste er faltisk at da jeg fortæller min kæreste om det siger han at ham har han mødt -dog "kun" med drengen på...

Skræmmende

Anmeld

18. november 2010

Dot D

Stumpen skriver:

Hvor lam en undskyldning er det lige???

Ved ikke helt om man skal ringe til landbetjenten som det jo så fint stadig hedder herude i det lille vestjyske samfund

Altså, jeg kunne godt have fundet på det, hvis han var blevet ved efter, jeg havde sagt det til ham, har heldigvis ikke set det siden

Anmeld

18. november 2010

Stumpen

Dot D skriver:

Altså, jeg kunne godt have fundet på det, hvis han var blevet ved efter, jeg havde sagt det til ham, har heldigvis ikke set det siden

Det er bare noget af det mest uansvarlige jeg længe har set...

Anmeld

18. november 2010

Dot D

Stumpen skriver:

Det er bare noget af det mest uansvarlige jeg længe har set...

Ja forstår det ikke, vi bor overfor Brugsen og vi har alle seler på, bare for at køre over og tanke, og jeg kan fortælle om mange, der synes vi er underlige. Men ungerne er da vores kæreste eje, så vil da passe på dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.