Der skal ellers meget til at forarge mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

twinboys

Jeg havde på et tidspunkt en mor ( jeg er dagplejer )der kom en morgen med sine to børn på samme måde på hendes scooter, dog havde begge børn cykelhjelm på... men ikke noget jeg brød mig om og de børn skal overhovedet ikke side på en scooter...

De kom ind og drengene løb ned til de andre børn... jeg tog en snak med deres mor om det jeg havde set med scooteren ... moderen sagde ja ja jeg kører jo ikke stærkt, nej sagde jeg det kan godt være, men de hører ikke til på en scooter og en anden kunne jo køre ind i dem eller ud foran dem...

Jeg sagde at jeg ikke ville se dem komme sådan til dagpleje mere, for så ville jeg bede politiet stå hernede når de kom næste gang...

Moderen hørte hvad jeg sagde og dagen efter kom de gående i stedet for ...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Dot D

twinboys skriver:

Jeg havde på et tidspunkt en mor ( jeg er dagplejer )der kom en morgen med sine to børn på samme måde på hendes scooter, dog havde begge børn cykelhjelm på... men ikke noget jeg brød mig om og de børn skal overhovedet ikke side på en scooter...

De kom ind og drengene løb ned til de andre børn... jeg tog en snak med deres mor om det jeg havde set med scooteren ... moderen sagde ja ja jeg kører jo ikke stærkt, nej sagde jeg det kan godt være, men de hører ikke til på en scooter og en anden kunne jo køre ind i dem eller ud foran dem...

Jeg sagde at jeg ikke ville se dem komme sådan til dagpleje mere, for så ville jeg bede politiet stå hernede når de kom næste gang...

Moderen hørte hvad jeg sagde og dagen efter kom de gående i stedet for ...

Majbritt

Anmeld

18. november 2010

twinboys

Dot D skriver:

Altså søde det profil billede du har jeg vil snart i lære

Anmeld

18. november 2010

FrkT

Arj det lyder satme uansvarligt! 

Anmeld

18. november 2010

Dot D

twinboys skriver:

Altså søde det profil billede du har jeg vil snart i lære

Så må vi finde en dageller to, men det kan nok først blive efter nytår, synes der er så meget nu her, hvad siger du til det??

Anmeld

18. november 2010

twinboys

FrkT skriver:

Arj det lyder satme uansvarligt! 

Nej det lyder ikke ... det ER uansvarligt

Anmeld

18. november 2010

twinboys

Dot D skriver:

Så må vi finde en dageller to, men det kan nok først blive efter nytår, synes der er så meget nu her, hvad siger du til det??

Juhuuuuuuuuuuu men har ferie i uge 51... hvordan der???

Anmeld

18. november 2010

Dot D

twinboys skriver:

Juhuuuuuuuuuuu men har ferie i uge 51... hvordan der???

Det må jeg lige få tjekket, nu kalder sengen.... Jeg giver besked

Anmeld

18. november 2010

twinboys

Dot D skriver:

Det må jeg lige få tjekket, nu kalder sengen.... Jeg giver besked

Det gør min også nat nat søde

Anmeld

19. november 2010

SussieThyssen

Stumpen skriver:

da jeg er af den holdning at det er op til den enkelte forældre at finde ud af hvad de mener der er det rette at gøre i forhold til deres børn (og her tænker jeg selvfølgelig ikke på omsorgssvigt)

Men da jeg idag går op efter min yngste datter i dagplejen kommer der en scooter imod mig med en far, der foran sig har en søn med styrthjelm og jeg vil skyde sønnen til at være omkring de to! Men ikke nok med det, da han passerer mig ser jeg at en pige på omkring de 4-5 år, der sidder bagpå uden styrthjelm og kun har sig selv at holde sig på denne scooter....

Hvad sker der for sådan en mand? Han kørte ganske vist med en langsom fart, men de børn har da ikke en chance!! Og da slet ikke pigen som sad helt ubeskyttet!!!

tja..det er da i det mindste ulovligt det han gør, men det er imidlertid helt lovligt at have et barn siddende bag på en motorcykel, så længe det har en styrhjelm på.
Medens min søn gik på Vindinge skole, så jeg ofte en far hente sin søn, der gik i 4. klasse...på motorcykel.
Jeg kunne slå hovedet ned i maven på sådan en forældre...og tænk jer...det er fuldt lovligt.
Er der noget der kan pi.... mig af så er det den form fra uansvarlighed...ikke mindste fra regeringens side.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.