Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Første gang blev det taget inden jeg skulle føde.
Anden gang havde vi lige spist aftensmad, på vej ned og hente vores datter i vugestue, og så til horsens, meeen den tur måtte vi aflyse, fødte 5 timer efter
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kravlenissen10-12-10 skriver: ja som overskriften siger... er jeg nysgerrig efter hva i lavet da vandet gik...
ja som overskriften siger...
er jeg nysgerrig efter hva i lavet da vandet gik...
Jeg vågnede kl. 3.30 og trængte til at tisse. På vej ud til badeværelset gik vandet. troede først jeg tissede i bukserne, men da jeg sad på toilettet, kunne jeg godt mærke det kom et andet sted fra
Kravlenissen10-12-10 skriver: så kunsten er at ligge i sin seng... hehe havde ellers lige håbet på at der var en der havde lavet et eller andet helt vildt, som jeg kunne afprøve
så kunsten er at ligge i sin seng... hehe
havde ellers lige håbet på at der var en der havde lavet et eller andet helt vildt, som jeg kunne afprøve
hehe jeg gjorde faktisk hovedrent hele dagen (kravlede rundt på gulvet og gjorde lister rene) og om natten gik vandet så. Ved sgi ikke lige om det var det der udløste det, men det var dælme hårdt. forestil jer en gravid kone kravlende rundt på gulvet med røven strittende op, for at tørre lister af nede på gulvet. Det er sgi da en kamp i sig selv
zzzzzzz
Lå i min seng og var MØG HAMRENDE SUR over, at jeg var gået 1 uge over tid, og at der iøvrigt SLET ikke var optakt til nogen fødsel!!!
Men vupti, så gik vandet, og 4 timer efter lå jeg med dejlige Wilma i armene.... heheh
faktisk meget sjovt.. mig og kæresten sad og så one born every minute hehe
1. stod jeg ved siden af min sygehus seng
2. blev det taget
Jeg stod mit i min mors spise stue (: -Jeg ringede og spurgte om mor om hun gav kaffe da vi var lige i nærheden, sage hun helt forviret føder du?! Neej mor selvfølgelig ikke der er længe til (6uger), ville bare høre om du gav kaffe? ca 30 går vandet- plask ! Haha
Da doktor-damen havde skåret hul i maven af mig Så jeg lå på OP.
Første gang blev det prikket på FG og anden gang gik det hjemme i køkkenet...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128