hva lavede i da vandet gik...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

MTS

Jeg var ude at gå med hunden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

RumlesMor

Jeg stod i døren og sagde farvel til mine forældre. Min far havde hjulpet med at sætte en lampe op ved vuggen. Følte det som om jeg skulle tisse, og kæmpede med at få min datter med indenfor, før jeg tissede på trappen. Først da jeg havde siddet på toilettet i godt 20 min. gik det op for mig, at det nok ikke var en almindelig tissetår...  

Anmeld

18. november 2010

Dansker I Holland

Første gang havde jeg lige trukket mine bukser op efter en tisse tur hvor det så begyndte at sive.

Anden gang sad jeg på en stol og snakkede i tlf/skype

Anmeld

18. november 2010

Mi

Jeg fødte. Første gang med tvillingerne gik vandet, da jeg lå på briksen. Med Maja gik det først da hun kom ud, hun er født med sejrskrave på, tror jeg det hedder.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

18. november 2010

Mette.

Kravlenissen10-12-10 skriver:

ja som overskriften siger...

er jeg nysgerrig efter hva i lavet da vandet gik...

Min kæreste og jeg cyklede rundt om Brabrand søen i Århus, cirka 10 km, da vi var næsten hjemme gik mit vand med et plask på vej over et lyskryds.

Så, op på cyklen og afsted. Det hjalp her, selvom vi gjorde det i flere uger og først havde effekt da jeg var 41+0.

Anmeld

18. november 2010

birthee

Med min dreng havde jeg lige været på toilet, og da jeg rejste mig op, kom der en ordentlig skylle.... Så råbte jeg på min mand at han lige skulle komme med et håndklæde - det var kl 4 om morgenen - da han så tumler ud af sengen, spørger han om det er fint nok hvis det er det røde håndklæde han tager...   Nu må vi jo se hvordan det kommer til at gå her anden gang, jordemoder har vurderet mig til at have et fødselsforløb på 6 timer...

Anmeld

18. november 2010

Kaufie

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Jeg var ved at føde min søn, da jm tog vandet

samme her - og så kom presseveerne....

Anmeld

18. november 2010

Lone Jakobsen

jeg var på vej ud og tisse

de andre gange er det blevet taget under fødslen

Anmeld

18. november 2010

Karo

Første gang tog de vandet på hospitalet og anden gang skulle jormoderen mærke hvor meget jeg havde åbnet mig da vandet gik.

Anmeld

18. november 2010

Bare mig..

Jeg lå på fødegangen i sengen eller briksen.. - hvad man nu kalder den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.