hva lavede i da vandet gik...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

oo

havde ve-storm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

TbCp

Jeg vågnede ved at jeg skulle tisse, på vej ned af trappen sev lidt vand og da jeg satte mig på wc kom der to skyller. Det var så vist bare yderste hinde....
På sygehuset gik næste hinde... i en kæmpe skylle ude på toilettet

Anmeld

18. november 2010

Jibbe

Jeg sad i sofaen og slappede af efter aftensmaden... Vi havde dyrket sex et par timer tidligere så måske det var derfor Det er der jo nogen som påstår hjælper

Anmeld

18. november 2010

Sees

Jeg havde brugt halvdelen af natten på at pynte op til min papfars fødselsdag - Op og ned af stole! Falder i søvn ved 2-tiden om natten, og ved 4 tiden vågner jeg og skal tisse - Som ALTID!
Da jeg har fået tisset af, trisser jeg ind i seng igen, og lige da jeg sætter mig på sengekanten går vandet i en ordentlig skylle!

Typisk når man jo lige have været ude og tisse, at det så først går når man kommer ind i sengen igen!

Anmeld

18. november 2010

Vial

Mit vand gik, da jeg lå på sofaen en aften. Jeg spiste mars is og så Amys Ret. Skønt at tænke tilbage på. Det var sgu det største jeg har oplevet. SÅ SPÆNDENDE...

Anmeld

18. november 2010

B&J

var lige gået ind til jordmoren hvor jeg siger til min kæreste af jeg tror jeg har tisset lidt fordi jeg kunne mærke det løber lidt og lige med et giver det et smel også løber vandet ud af mig hihihi min jordmor giver mig en knus og siger tillykke og siger nu må du gerne gå op på sygehuset ligger 2minutter der fra også lyttede hun lige på om daniel havde det godt griner også gik jeg med våde bukser der op og fik et par tørre på

Anmeld

18. november 2010

ekzunz

Jeg havde også været på toilettet kl. 5 om morgenen, og da jeg satte mig på sengekanten gik vandet.

2.gang gik det i en seng på sygehuset, da jeg lå med veer.

Anmeld

18. november 2010

SiLiMiMa

jeg sov - det var nytårsmorgen kl lidt i 5.....

Anmeld

18. november 2010

Rosa

Jeg stod i krabbestilling i fødekarret herhjemme (med maven skudt op mpd loftet) da jordmoderen tog vandet. Jeg var 6 cm åben Wauw, hvor kan jeg huske det

Anmeld

19. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Her var jeg begge gange godt i gang med fødslen på fødestuen, da JM tog vandet.Kh. Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.