Har jeg været for (u)smart..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2008

Plysbjørnen

MariaE skriver:

ja..men tykke strømper kan du måske komm op i en str 21..Men 22 er lidt vildt hvis ikke dit barnvokser ekstremt hurtigt...og det har jeg dog alligevel ikke lige hørt om.
Men kan du ikke bytte dem til en str 20, for større skal du nok ikke have dem.

nej for jeg var jo så genial at jeg fik pillet den der sjove seddel med stregkoden af før jeg overhovedet overvejede om hun egentlig kunne passe dem...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2008

Muffinmus

Ja, så kan jeg sørme godt se du har et problem:) Tror nu str 22 er lige i overkanten..det er virkelig en meget stor str i forhold til hvad der er godt for fusserne og musklerne i foden.

Anmeld

19. august 2008

Rasmine

Rasmus bruger str. 22!

I ved vel godt at de vokser i ryk?

Anmeld

20. august 2008

Nadi

Oliver skal snart op i en str 23, de pumasko han fik i fødselsdagsgave kan han snart ikke passe mere. Så jeg tror nu ikke det bliver noget problem for ham at passe støvlerne i str 24 til vinter.
Man skal jo også tænke på at de måske tager et ryk til vinter og så gør det jo ikke noget at de er lidt store først på vinteren. Min dp sagde også at der skulle være god plads til tærene så man skulle faktisk købe sko der var et nummer for stort.
Så jeg tror nu det er en fin størrelse du har købt Betina :)

Anmeld

20. august 2008

Monica

Ang flyverdragt. Når barnet har den på, skal han kunne bukke sig frem og røre gulvet uden at den kravler helt op i numsen... Så den skal "hænge" lidt...

Monica

SOm lige vil reklamere lidt for at Sportmaster har bud på en Reima flyver 999.- og et Ecco støvler 499.- til sætpris af 999.-

Tilbuddet starter på onsdag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.