Har jeg været for (u)smart..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. august 2008

Plysbjørnen

Her i sidste uge, havde A-Z/Bilka flyverdragter og vinterstøvler på tilbud, og jeg for jo ud og købte et sæt af hver til Laura... Støvler skulle hun jo gerne kunne passe hele vinteren over, og der er jo et par måneder til vinter endnu, så jeg købte størrelse 22, hun bruger normalt 18...
Var det helt hen i hegnet og købe støvlerne så store???

Flyverdragten er en størrelse 80, men skulderne (på flyverdragten) går hende til toppen af hovedet...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2008

Mikkelmusen

Jeg synes str. 22 lyder stort. min datter går i 18/19 hedder de og vi har prøvet nogle der var bare lidt for store og hun faldt hele tiden i dem og de røg også af. Men det kommer an på så meget, for måske gør foret dem mindre.

mht flyverdragten er det så når hun har den på eller ved siden af?

Anmeld

19. august 2008

Helle30

Vi går ikke så meget op i skostr. endnu - mener Sofies futter er omkring 19.
Men 80 i flyverdragt synes jeg, lyder som en lille str. hvis du "bare" har målt med Laura udenpå, så prøv lige at putte hende i den - evt. med det tøj, du ellers ville give hende på en vinterdag.
Jeg tror ihvertfald ikke, str 80 er stort nok til Sofie til vinter. Jeg vil jo gerne holde hende i den samme vinteren over, men selvfølgelig skal hun heller ikke kravle op i buksebenene - eller falde og snuble - skulle det blive aktuelt, at hun går til den tid;)

- Helle, hvis datter af én eller anden grund har grædt og grædt og grædt i dp i dag:(

Anmeld

19. august 2008

Plysbjørnen

[citat][f][småt]Mikkelmusen skriver:[/småt][/f] Jeg synes str. 22 lyder stort. min datter går i 18/19 hedder de og vi har prøvet nogle der var bare lidt for store og hun faldt hele tiden i dem og de røg også af. Men det kommer an på så meget, for måske gør foret dem mindre. mht flyverdragten er det så når hun har den på eller ved siden af? [/citat] Det er når hun står ved siden af, jeg ville have haft en 86'er, men kæresten nedlagde veto... Ved godt at det lyder meget stort, men jeg ville jo også være ked af at skulle ud i december/januar og købe nyt fordi hun er vokset ud af det... Hun havde dem på er for lidt siden, det skal siges hun kan ikke gå alene endnu, men hun stod godt med dem, og baskede også rundt med benene uden der skete noget... Betina

Anmeld

19. august 2008

Anja

Synes også at str 22 lyder stort, når hun nu bruger str. 18 !

Elias er lige rykket til en str. 22 i støvlet/sko fra str. 21 (som han startede i). Jeg tror desværre ikke, at man kan regne med at købe nogle støvler som de små kan passe fra sept/okt - april. Jeg har læst at man skal regne med at børn under 2 år skifter skostr. hver 3. mdr !! Det passer med Elias ind til videre. Det er dyrt, men jeg regner med at vi køber nogle støvler som passer ham ordentligt som udgangspunkt og så må vi købe nye, når de er for små. Desuden er der jo også ofte udsalg på vinter ting januar/februar, så måske kan man være heldig at spare lidt.

Anja, der måske er lidt kræsen mht fodtøj både til børnene og mig selv - puha, det koster :S

Anmeld

19. august 2008

Nadi

Altså hvis du synes det er helt hen i hegnet at købe støvler så store så ror du da at jeg er lige til den lukkede 8D
Jeg var nemlig også ude efter det tilbud og købte en flyverdragt i str 86/2 og sko i str 24!!!

-Nadia

Anmeld

19. august 2008

Plysbjørnen

Nadi skriver:

Altså hvis du synes det er helt hen i hegnet at købe støvler så store så ror du da at jeg er lige til den lukkede 8D
Jeg var nemlig også ude efter det tilbud og købte en flyverdragt i str 86/2 og sko i str 24!!!

-Nadia

Så er det da ikke kun mig, der køber store størrelser, det er da godt8D...

Hellere for stort end for småt...

Anmeld

19. august 2008

Muffinmus

Hmm...ja, de er nok ALt for store... Min søn bruger 21 og kommer højst op i en 22 her til vinter.
Så du skal nok rege med de kan bruges til sommer for SÅ hurtigt vokser små børne fødder sgi heller ikke.

Anmeld

19. august 2008

Plysbjørnen

MariaE skriver:

Hmm...ja, de er nok ALt for store... Min søn bruger 21 og kommer højst op i en 22 her til vinter.
Så du skal nok rege med de kan bruges til sommer for SÅ hurtigt vokser små børne fødder sgi heller ikke.

okay... Det går nok... må bare få strikket nogen store tykke strømper hun kan have på inden i...

Betina

Anmeld

19. august 2008

Muffinmus

ja..men tykke strømper kan du måske komm op i en str 21..Men 22 er lidt vildt hvis ikke dit barnvokser ekstremt hurtigt...og det har jeg dog alligevel ikke lige hørt om.
Men kan du ikke bytte dem til en str 20, for større skal du nok ikke have dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.