Lorte morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2008

Muffinmus

Marco2 skriver:

Mebach skriver:

http://www.netspiren.dk/pi/Kernesund-Mad-Af-Ninka- og-Thorbj-rk--16891-904.aspx

Kernesund famile-sådan.
Og så er der en opfølger.

Tror altså meget på at kosten har en del at sige.

Det er da værd at prøve, evt. i samråd med en diætist?

Sundhedsstyrelsen advarer mod brug af den bog da den direkte kan være årsag til fejlernæring...

AG

Ha, min svigerfar har købt den til os...anre ikke hvorfor, tror han trode det var en god familie bog. Kæft den er da helt hen i hampen.... Når jeg kigger i den får jeg nærmest følelsen af at være tvunget ind i en verden jeg ikke synes er god.... Føler lidt det samme som når jeg læser JH ideologier. PUHA, ikke en bog for hverken mig eller min familie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2008

Rasmine

Ja, men nu er Lisbeth vist typen som godt selv kan sortere i hvad den bog siger.
Jeg siger ikke man skal følge den slavisk, tror bare der er nogle gode råd, som ville kunne gavne deres hverdag!

Anmeld

19. august 2008

Rasmine

MariaE skriver:

Marco2 skriver:

Mebach skriver:

http://www.netspiren.dk/pi/Kernesund-Mad-Af-Ninka- og-Thorbj-rk--16891-904.aspx

Kernesund famile-sådan.
Og så er der en opfølger.

Tror altså meget på at kosten har en del at sige.

Det er da værd at prøve, evt. i samråd med en diætist?

Sundhedsstyrelsen advarer mod brug af den bog da den direkte kan være årsag til fejlernæring...

AG

Ha, min svigerfar har købt den til os...anre ikke hvorfor, tror han trode det var en god familie bog. Kæft den er da helt hen i hampen.... Når jeg kigger i den får jeg nærmest følelsen af at være tvunget ind i en verden jeg ikke synes er god.... Føler lidt det samme som når jeg læser JH ideologier. PUHA, ikke en bog for hverken mig eller min familie.

Så kunne du da meget passende låne den ud til Lisbeth, på ubestemt tid.

Hvis man er i en situation som Lisbeth og familie, er man så ikke villig til at prøve nogel forskellige ting?
JEG ville i al fald være klar til det!

Anmeld

19. august 2008

linemus

Åh, hvor lyder det hårdt, Lisbeth. Du er absolut ikke nogen dårlig mor, det ved du, men derfor føles det bare helt urimeligt at "være skyld i" at ens kæreste bliver så ked af det. Jeg håber virkelig der sker noget, så han kan få noget mere konkret hjælp, for det er virkelig synd for jer allesammen.

Ang. den bog Mebach snakker om, så har jeg læst om, hvordan det har hjulpet deres (forfatterne) eget barn meget (kan ikke huske hans diagnose), så det er da værd at prøve. Så kan man jo sortere i det de skriver, og stadig bruge sin sunde fornuft.

Knus Line

Anmeld

19. august 2008

Plysbjørnen

Stakkels dig Lisbeth, det må være hårdt at stå der og se på at han har det sådan... Håber virkelig at i snart får den hjælp i har behov for fra psykriati-systemet...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.