10 uger tilbage vildt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

blomst84

Jeg har præcis 8 uger til termin i dag det føltes tæt på også alligevel så langt fra... Jeg har hele graviditeten haft kvalme og opkastninger og i uge 16 fik jeg bækkenløsning og den er blevet slem på det sidste.. så kan ikke gå så meget og sover dårligt om natten.. men alt i alt elsker jeg når den lille sparker og møver sig rundt derinde, og vil MEGET gerne have hun bliver derinde til efter jul og nytår  

Knus Sabrina 32+0 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

karina pigen

Diana... skriver:

Så der 10 uger tilbage til termin, 22 gange akupunktur mod kvalme tilbage forhåbentlig max . 8 uger til jeg starter akupunktur til at modne min krop til at gå i fødsels så jeg forhåbentlig ikke går over tid.

Forhåbentligt max 10 uger til jeg får min dejlige lille pige i armene, får min ryg, bækken og krop tilbage igen. 

IHHH hvor vi glæder os, vi synes godt nok her hjemme at det har været en hård graviditet denne gang også denne gang dog være denne gang hihi. 

Hvor lang tid har i tilbage? 

Knus Diana

uhh det bliver så spænende.. ja jeg har lige under 7 uger tlbage.. og så snart dec kommer så tror jeg tiden flyver afsted med juleindkøb og alt det der høre til og bum så er vi der..

vildt underligt, blandet med en smule følelse af spændt, skræmt,nervøs, glad, utålmodig,....åhhhh

er spændt på om han kommer til tiden eller efter.. tror ik jeg føder før.. ( jeg krydser benene så han ik kan komme ud før)

Anmeld

18. november 2010

piadas

Diana... skriver:

Så der 10 uger tilbage til termin, 22 gange akupunktur mod kvalme tilbage forhåbentlig max . 8 uger til jeg starter akupunktur til at modne min krop til at gå i fødsels så jeg forhåbentlig ikke går over tid.

Forhåbentligt max 10 uger til jeg får min dejlige lille pige i armene, får min ryg, bækken og krop tilbage igen. 

IHHH hvor vi glæder os, vi synes godt nok her hjemme at det har været en hård graviditet denne gang også denne gang dog være denne gang hihi. 

Hvor lang tid har i tilbage? 

Knus Diana

Jeg har 10 uger og 5 dage til termin (men hvem tæller)!! Jeg har lige været til 2. jdm. og alt var som det skulle være. Hun vurderede prinsessen til at veje 14-1500 g, men det er sgu nok lidt et standardsvar, når man bliver vurderet omkring uge 29-30!

Jeg glæder mig heeelt vildt til at gå på barsel d. 23-12, for så føler man nok lidt mere, at nu nærmer det sig. Så vil jeg også for alvor i gang med at vaske tøj, samle tremmeseng osv.

Jeg er også en af de heldige, der ikke har døjet med noget som helst i min graviditet, så jeg elsker at være gravid, men selvfølgelig vil jeg hellere have guldklumpen ud, end at være gravid for evigt!

Jeg regner dog ikke med noooget som helst. De to første gange gik jeg 19 og 15 dage over, så mentalt regner jeg først med at føde midt i februar og ikke 1. februar, som er min termin. Men bare vent - hvis ikke jeg har født d. 1. februar, skulle det ikke undre mig, om jeg begynder at brokke mig herinde alligevel!!

Anmeld

18. november 2010

CamiRon

Diana... skriver:

Jo det også nr 2 han er født den 21 februar og jeg gik 13 dag over det gider jeg ikke igen haha. 

jeg har så termin d. 27 januar så der bliver næsten 2 år mellem dem  

Uha nej jeg kan godt forstå du ikke gider gå over tid - det kan absolut ikke være sjovt!

Der bliver 19 mdr. imellem vores.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.