Diana... skriver:
Så der 10 uger tilbage til termin, 22 gange akupunktur mod kvalme tilbage forhåbentlig max
. 8 uger til jeg starter akupunktur til at modne min krop til at gå i fødsels så jeg forhåbentlig ikke går over tid.
Forhåbentligt max 10 uger til jeg får min dejlige lille pige i armene, får min ryg, bækken og krop tilbage igen.
IHHH hvor vi glæder os, vi synes godt nok her hjemme at det har været en hård graviditet denne gang også denne gang dog være denne gang hihi.
Hvor lang tid har i tilbage?
Knus Diana
Jeg har 10 uger og 5 dage til termin (men hvem tæller
)!! Jeg har lige været til 2. jdm. og alt var som det skulle være.
Hun vurderede prinsessen til at veje 14-1500 g, men det er sgu nok lidt et standardsvar, når man bliver vurderet omkring uge 29-30!
Jeg glæder mig heeelt vildt til at gå på barsel d. 23-12, for så føler man nok lidt mere, at nu nærmer det sig. Så vil jeg også for alvor i gang med at vaske tøj, samle tremmeseng osv.
Jeg er også en af de heldige, der ikke har døjet med noget som helst i min graviditet, så jeg elsker at være gravid
, men selvfølgelig vil jeg hellere have guldklumpen ud, end at være gravid for evigt!
Jeg regner dog ikke med noooget som helst. De to første gange gik jeg 19 og 15 dage over, så mentalt regner jeg først med at føde midt i februar og ikke 1. februar, som er min termin. Men bare vent - hvis ikke jeg har født d. 1. februar, skulle det ikke undre mig, om jeg begynder at brokke mig herinde alligevel!!
Anmeld