10 uger tilbage vildt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
23 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Diana...

Så der 10 uger tilbage til termin, 22 gange akupunktur mod kvalme tilbage forhåbentlig max . 8 uger til jeg starter akupunktur til at modne min krop til at gå i fødsels så jeg forhåbentlig ikke går over tid.

Forhåbentligt max 10 uger til jeg får min dejlige lille pige i armene, får min ryg, bækken og krop tilbage igen. 

IHHH hvor vi glæder os, vi synes godt nok her hjemme at det har været en hård graviditet denne gang også denne gang dog være denne gang hihi. 

Hvor lang tid har i tilbage? 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

AnneBJ

Jeg har lidt under 18 uger tilbage, +/- det løse!

Synes også det er strenge, og kan indtil videre ikke følge dem der udtaler "det er så DARJLIGT at være gravid" - "nåh, hvorhennne" tænker jeg hver gang!

Dejligt at akupunkturen kan hjælpe dig lidt, selvom det ville være rarere bare at have det godt! Håber lillepigen melder sin ankomst lige til termin, så du kan blive "dig selv" igen

Anmeld

18. november 2010

Diana...

AnneBJ skriver:

Jeg har lidt under 18 uger tilbage, +/- det løse!

Synes også det er strenge, og kan indtil videre ikke følge dem der udtaler "det er så DARJLIGT at være gravid" - "nåh, hvorhennne" tænker jeg hver gang!

Dejligt at akupunkturen kan hjælpe dig lidt, selvom det ville være rarere bare at have det godt! Håber lillepigen melder sin ankomst lige til termin, så du kan blive "dig selv" igen

Præcis sådan har jeg tænkt begge gange jeg har været gravid, jeg kan slet ikke se det skønne i det hi hi, Selvfølgelig er tanken om at der er et barn inden i en og er ved at vokse sig stor og stærk det jo helt fantastisk at tænke på, men jeg kan virkelig ikke lide at være gravid og føler mig lidt ond når jeg tænker sådan men sådan har jeg det. 

Anmeld

18. november 2010

AnneBJ

Diana... skriver:

Præcis sådan har jeg tænkt begge gange jeg har været gravid, jeg kan slet ikke se det skønne i det hi hi, Selvfølgelig er tanken om at der er et barn inden i en og er ved at vokse sig stor og stærk det jo helt fantastisk at tænke på, men jeg kan virkelig ikke lide at være gravid og føler mig lidt ond når jeg tænker sådan men sådan har jeg det. 

Hvis det hjælper, så er du ikke alene om det Glæder mig til at se ham og alt det, men hvor er 17-18 uger godt nok uoverskueligt lang tid lige nu...

Anmeld

18. november 2010

Diana...

AnneBJ skriver:

Hvis det hjælper, så er du ikke alene om det Glæder mig til at se ham og alt det, men hvor er 17-18 uger godt nok uoverskueligt lang tid lige nu...

Ja for pokker det kan jeg godt forstå du synes. Men jeg håber tiden flyver afsted for jer. 

Anmeld

18. november 2010

Marco2

For lang tid tilbage!! Men er i uge 30 nu så en 11 uger + det løse er det tilbage, og det er mere end rigeligt. Føler bare dunken sidder så meget i vejen allerede, og det følte jeg ikke på noget tidspunkt første gang. 

Men vi overlever vel??

AG 

Anmeld

18. november 2010

Diana...

Marco2 skriver:

For lang tid tilbage!! Men er i uge 30 nu så en 11 uger + det løse er det tilbage, og det er mere end rigeligt. Føler bare dunken sidder så meget i vejen allerede, og det følte jeg ikke på noget tidspunkt første gang. 

Men vi overlever vel??

AG 

Åhh ja den mave det kan jeg kun give dig ret i, og jeg er ikke engang så stor som første gang men den sidder sgu i vejen hele tiden. 

Ja det må vi da håbe vi gør ha ha. 

Anmeld

18. november 2010

CamiRon

Jeg har 8 uger og 2 dage til terminen! Håber på at føde senest der - gider ikke gå over tid - men hvem gør det?

Vi glæder os rigtig meget og har besluttet os for at vi skal have alt færdigt inden jul. Har termin d. 15. januar og hvis nu jeg føder 14 dage før tid, er vi jo nædt til at være klar. Så jeg er begyndt at handle de sidste ting ind, regner med at samle vuggen i næste uge, er begyndt at vaske tøj osv.

Nu bliver det pludselig VIRKELIGT!! Det er en skøn tid vi går i møde og jeg glæder mig så meget til at læse de første FB'er!

Anmeld

18. november 2010

Diana...

CamiRon skriver:

Jeg har 8 uger og 2 dage til terminen! Håber på at føde senest der - gider ikke gå over tid - men hvem gør det?

Vi glæder os rigtig meget og har besluttet os for at vi skal have alt færdigt inden jul. Har termin d. 15. januar og hvis nu jeg føder 14 dage før tid, er vi jo nædt til at være klar. Så jeg er begyndt at handle de sidste ting ind, regner med at samle vuggen i næste uge, er begyndt at vaske tøj osv.

Nu bliver det pludselig VIRKELIGT!! Det er en skøn tid vi går i møde og jeg glæder mig så meget til at læse de første FB'er!

Åhh kun 8 uger hvor fantastisk. Ja så kan jeg godt se det en god ide at have det hele klar inden jul, og det er så hyggeligt at går og gøre det hele klar. 

Nu kan jeg ikke lige huske er det dit første eller andet barn? 

Knus Diana

Anmeld

18. november 2010

Mettemus

Det er så vildt - vi er virkelig tæt på nu allesammen!

Jeg har præcis 8 uger til termin i dag. Jeg har haft en super nem graviditet og er nok en af dem der har syntes at det er dejligt at være gravid. Men nu slutter det også! Jeg har sååå mange plukveer, sover dårligt, har ondt i ryg og lænd, vand i ben og hænder - med andre ord må han godt snart komme ud. Og dog! Har lige to eksaminer der skal overståes (forhåbentligt bliver jeg færdig før jul), så han må helst ikke komme før d. 5. januar hvor den sidste opgave skal afleveres. Men derefter kan det også kun gå for langsomt

Og Diana - fortæl lige lidt mere om det der akupunktur for at modne kroppen til fødsel???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.