Mettemus skriver:
Det er så vildt - vi er virkelig tæt på nu allesammen!
Jeg har præcis 8 uger til termin i dag. Jeg har haft en super nem graviditet og er nok en af dem der har syntes at det er dejligt at være gravid. Men nu slutter det også! Jeg har sååå mange plukveer, sover dårligt, har ondt i ryg og lænd, vand i ben og hænder - med andre ord må han godt snart komme ud. Og dog! Har lige to eksaminer der skal overståes (forhåbentligt bliver jeg færdig før jul), så han må helst ikke komme før d. 5. januar hvor den sidste opgave skal afleveres. Men derefter kan det også kun gå for langsomt
Og Diana - fortæl lige lidt mere om det der akupunktur for at modne kroppen til fødsel???
Ej hvor uheldigt at gå fra en super graviditet til at døje med en masse ØV ØV. Og ja de behøver ikke lade vente på sig, det bliver skønt at se dem første gang.
Jamen jeg har faktisk aldrig hørt om det før, det var min jdm der fortalte mig om det til første jdm besøg så tror det er meget nyt.
Jeg er i en kend din jdm gruppe i silkeborg hvor de kender en akupunktur som kan nået med de nåle. Så hu spurgte om jeg ikke ville havde det fra uge 38 af så jeg ikke gik overtid hun sagde at nu var det prøvet et stykke tid hos hende og ud af dem der var der var det meget få der var gået over tid og dem der gjorde var max en uge. Så det kunne jeg ikke sige nej til, man må først få det fra uge 38 af. Jeg gik 13 dage over med Lucas og det var rigtig hård fordi jeg også døjet meget der men jeg døjer endnu mere denne gang så det nok derfor de synes jeg skal prøve det. Så det er lidt spændende. Jeg glæder mig til at komme igang med det og skal nok skrive når jeg får tid og noget mere at vide om det så jeg kan fortælle lidt om det.
Anmeld