10 uger tilbage vildt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

Diana...

Mettemus skriver:

Det er så vildt - vi er virkelig tæt på nu allesammen!

Jeg har præcis 8 uger til termin i dag. Jeg har haft en super nem graviditet og er nok en af dem der har syntes at det er dejligt at være gravid. Men nu slutter det også! Jeg har sååå mange plukveer, sover dårligt, har ondt i ryg og lænd, vand i ben og hænder - med andre ord må han godt snart komme ud. Og dog! Har lige to eksaminer der skal overståes (forhåbentligt bliver jeg færdig før jul), så han må helst ikke komme før d. 5. januar hvor den sidste opgave skal afleveres. Men derefter kan det også kun gå for langsomt

Og Diana - fortæl lige lidt mere om det der akupunktur for at modne kroppen til fødsel???

Ej hvor uheldigt at gå fra en super graviditet til at døje med en masse ØV ØV. Og ja de behøver ikke lade vente på sig, det bliver skønt at se dem første gang. 

Jamen jeg har faktisk aldrig hørt om det før, det var min jdm der fortalte mig om det til første jdm besøg så tror det er meget nyt. 

Jeg er i en kend din jdm gruppe i silkeborg hvor de kender en akupunktur som kan nået med de nåle. Så hu spurgte om jeg ikke ville havde det fra uge 38 af så jeg ikke gik overtid hun sagde at nu var det prøvet et stykke tid hos hende og ud af dem der var der var det meget få der var gået over tid og dem der gjorde var max en uge. Så det kunne jeg ikke sige nej til, man må først få det fra uge 38 af. Jeg gik 13 dage over med Lucas og det var rigtig hård fordi jeg også døjet meget der men jeg døjer endnu mere denne gang så det nok derfor de synes jeg skal prøve det. Så det er lidt spændende. Jeg glæder mig til at komme igang med det og skal nok skrive når jeg får tid og noget mere at vide om det så jeg kan fortælle lidt om det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Sofia

Jeg har 18 uger og 3 dage igen, plus det løse, som jeg håber bliver MAX 4 dage.. Satser nemlig på at føde i marts, så der kommer en masse børnepenge at shoppe for Selvom det er noget længere tid jeg har igen end mange af jer andre, føler jeg alligevel at det er SNART Jeg har ikke døjet med noget, kan fortsat stort set have en normal dagligdag. Håber det fortsætter! Skal starte til graviditetssvøming her til januar, som forhåbentlig styrker de rette muskler, det ser jeg frem til. Bliver også hyggeligt at møde andre gravide.

Lyder spændende med akupuntkur Diana - glæder mig til at høre mere om din erfaring med det!

Knus

Anmeld

18. november 2010

CamiRon

Diana... skriver:

Åhh kun 8 uger hvor fantastisk. Ja så kan jeg godt se det en god ide at have det hele klar inden jul, og det er så hyggeligt at går og gøre det hele klar. 

Nu kan jeg ikke lige huske er det dit første eller andet barn? 

Knus Diana

Det er mit andet barn. Har Emma på 17 mdr. også.  Hende fødte jeg 2 dage før terminen - håber at gøre det samme denne gang. 

Det er også din nr. 2 ikke? Hvornår fødte du sidst?

Anmeld

18. november 2010

Diana...

Sofia skriver:

Jeg har 18 uger og 3 dage igen, plus det løse, som jeg håber bliver MAX 4 dage.. Satser nemlig på at føde i marts, så der kommer en masse børnepenge at shoppe for Selvom det er noget længere tid jeg har igen end mange af jer andre, føler jeg alligevel at det er SNART Jeg har ikke døjet med noget, kan fortsat stort set have en normal dagligdag. Håber det fortsætter! Skal starte til graviditetssvøming her til januar, som forhåbentlig styrker de rette muskler, det ser jeg frem til. Bliver også hyggeligt at møde andre gravide.

Lyder spændende med akupuntkur Diana - glæder mig til at høre mere om din erfaring med det!

Knus

Ja vi glipper lige børnepengene i januar øv øv dem kunne vi ellers godt bruge hi hi. Jeg ville også så gerne går til noget graviditets svømning men det synes min jdm er en dum ide øv øv.

Anmeld

18. november 2010

Diana...

CamiRon skriver:

Det er mit andet barn. Har Emma på 17 mdr. også.  Hende fødte jeg 2 dage før terminen - håber at gøre det samme denne gang. 

Det er også din nr. 2 ikke? Hvornår fødte du sidst?

Jo det også nr 2 han er født den 21 februar og jeg gik 13 dag over det gider jeg ikke igen haha. 

jeg har så termin d. 27 januar så der bliver næsten 2 år mellem dem :) 

Anmeld

18. november 2010

AnneBJ

Sofia skriver:

Jeg har 18 uger og 3 dage igen, plus det løse, som jeg håber bliver MAX 4 dage.. Satser nemlig på at føde i marts, så der kommer en masse børnepenge at shoppe for Selvom det er noget længere tid jeg har igen end mange af jer andre, føler jeg alligevel at det er SNART

Det er ulempen ved at være sidst i gruppen Synes alle andre skal føde liiige om lidt! Men de har jo så også været "i gang" længere end os!

Jeg er helt klar på "vi-føder-i-marts!!" aftalen

Anmeld

18. november 2010

Diana...

AnneBJ skriver:

Det er ulempen ved at være sidst i gruppen Synes alle andre skal føde liiige om lidt! Men de har jo så også været "i gang" længere end os!

Jeg er helt klar på "vi-føder-i-marts!!" aftalen

Haha også en ulempe at føde i januar så går vi glip af 20 januar børnepengene. Tænk at føde d. 1 januar en dag for sent til børnepenge surt ha ha. 

Anmeld

18. november 2010

AnneBJ

Diana... skriver:

Haha også en ulempe at føde i januar så går vi glip af 20 januar børnepengene. Tænk at føde d. 1 januar en dag for sent til børnepenge surt ha ha. 

Haha, ja det må være lidt træls!

Anmeld

18. november 2010

Sofia

Diana... skriver:

Ja vi glipper lige børnepengene i januar øv øv dem kunne vi ellers godt bruge hi hi. Jeg ville også så gerne går til noget graviditets svømning men det synes min jdm er en dum ide øv øv.

Min jordmoder anbefalede mig svømningen, men ja det er nok forskelligt fra person til person hvad der er godt for os Jeg håber virkelig heller ikke jeg lige føder 1. april = ingen penge og ingen mennesker vil tro på jeg har født

Anmeld

18. november 2010

Diana...

Sofia skriver:

Min jordmoder anbefalede mig svømningen, men ja det er nok forskelligt fra person til person hvad der er godt for os Jeg håber virkelig heller ikke jeg lige føder 1. april = ingen penge og ingen mennesker vil tro på jeg har født

Det er sund for de fleste gravide med svømning hun er bare bange for jeg kaster op i vandet hi hi. Hvad jeg nok ville gøre. 

Ha ha nå ja det jo aprilsnar ej du føder i marts kan jeg mærke ha ha. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.