Gi mig taljen tilbage!! (Lig'som i de gamle dage! ;))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

Zafir

Tina&Martin skriver:

Så må jeg heller snakke med julemanden om den

hvor har du købt din henne ??

Den blå avis for maaaaaaaaaaange år siden Da Idun lige var født vidst... For 250 kr.

Men man ka købe dem i harald nyborg også nogenlunde billigt, for de skal jo ogås kunne hænge sammen, uden at være prof kvali.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Zafir

Bavianis skriver:

Oh - I hear you...

Da jeg blev gravid med August vejede jeg 60 kg. Da jeg blev gravid nu her vejede jeg 63-64, og nu vejer jeg 65. Og abekatten vejer kun ca 25 g...

Mine baller er gået fra honningmeloner til blomkål...

Så jeg er SÅ meget med på en taber-runde - når jeg lige har født...

Mmmm... det er noget lort, når man mister tiltroen til sin krop altså...

Men du er undskyldt nu jo For abekatten skal også have noget at leve af

Anmeld

18. november 2010

Vial

Altså jeg har allerede tabt to kilo af at læse dit energiske indlæg.. pyhhh... GO MUM GO MUM!

Sejt - jeg prøver bare at skære lidt ned på romkuglerne og glæder mig over de dage, hvor jeg ikke laver et bager-attack!

Har efterhånden en tarvelig krop. Jeg har altid haft super flad mave - nu buler den og deler sig der, hvor arret fra KS er. Ikke så kønt. Alligevel så kan jeg kigge helt facineret på den og tænke, at der boede Alvin og Viola inde.. haha.

Den dag jeg skal til at jage mænd (igen), så vil jeg nok sætte pris på en lidt mere lex krop. Så jeg kigger da med æresfrygt på fitnesscentre jeg paserer, når jeg er ude at trille med munden fuld af bageraffald!

Anmeld

18. november 2010

Cris

Yes! Det er godt, Zafir! Men det skal nok gå bedre, når du skal nå en hel masse med begge piger. Frigg bliver ikke ved med at være en lille baby og hun skal nok krave mere og mere af din energi plus at du skal tage dig af Idun...

Men jeg sidder lidt i den samme situation, at jeg blev træt at se, hvad problemet er, men alligevel ville jeg ikke gør noget ved det. Nu efter et år siden jeg har født er min mave ikke i orden, jeg troede, den skulle komme "tilbage" så nemt ligesom den første gang... men nej, den hænger der stadig. Jeg har også besluttet mig, at jeg skal passe på mig selv!

Anmeld

18. november 2010

Pena

Jeg vil ossss være tynd igen. Har sådan set altid vejet ml 60-65 kg, og nu en depression og noget medicin pis senere vejer jeg sørme 88 kg. Tadaah... Ja så er det sgu begrænset hvor smækker man føler sig. Problemet er bare at depression og motivation/sund mad hænger meeeget dårligt sammen.

Altså tidligere når jeg var i krise tabte jeg mig, så jeg føler mig lidt "snydt" denne gang. Hæhæ.

Det eneste "positive" er at når man rammer str 44 kan man pludselig ikke længere passe det normale tøj, så jeg er helt stoppet med at shoppe. Og det kan godt mærkes på pengepungen.

Nå men giv mig et par mdr, så håber jeg da jeg er hoppet med på tabervognen.

Anmeld

19. november 2010

2babygirls

Zafir skriver:

Den blå avis for maaaaaaaaaaange år siden Da Idun lige var født vidst... For 250 kr.

Men man ka købe dem i harald nyborg også nogenlunde billigt, for de skal jo ogås kunne hænge sammen, uden at være prof kvali.

Ja, nemlig.. de ligger jo over 3000kr hvis man kigger de forkerte steder

Anmeld

19. november 2010

Zafir

KaMa skriver:

Altså jeg har allerede tabt to kilo af at læse dit energiske indlæg.. pyhhh... GO MUM GO MUM!

Sejt - jeg prøver bare at skære lidt ned på romkuglerne og glæder mig over de dage, hvor jeg ikke laver et bager-attack!

Har efterhånden en tarvelig krop. Jeg har altid haft super flad mave - nu buler den og deler sig der, hvor arret fra KS er. Ikke så kønt. Alligevel så kan jeg kigge helt facineret på den og tænke, at der boede Alvin og Viola inde.. haha.

Den dag jeg skal til at jage mænd (igen), så vil jeg nok sætte pris på en lidt mere lex krop. Så jeg kigger da med æresfrygt på fitnesscentre jeg paserer, når jeg er ude at trille med munden fuld af bageraffald!

Haha Men det er da kanon at jeg kan påvirke dig, bare ved at skrive hihi... - Jeg kan blive fjern-tabedig-konsulent!! Kanon og slet ikke hokus pokus agtigt fnis.

Men ja - mega facinerende at en baby har boet der og vildt at 2 babyer har boet der samtidig!!!

Anmeld

19. november 2010

Zafir

Cris skriver:

Yes! Det er godt, Zafir! Men det skal nok gå bedre, når du skal nå en hel masse med begge piger. Frigg bliver ikke ved med at være en lille baby og hun skal nok krave mere og mere af din energi plus at du skal tage dig af Idun...

Men jeg sidder lidt i den samme situation, at jeg blev træt at se, hvad problemet er, men alligevel ville jeg ikke gør noget ved det. Nu efter et år siden jeg har født er min mave ikke i orden, jeg troede, den skulle komme "tilbage" så nemt ligesom den første gang... men nej, den hænger der stadig. Jeg har også besluttet mig, at jeg skal passe på mig selv!

God beslutning (men jeg er ret sikker på at Frigg fortsætter med at være nem... - Bortset fra når hun kommer i trodsalderen og alt det der... Gyyyys hehe...)

Men det der er det vigtige er at få en grundform inden jeg starter på arbejde, så jeg har noget at vedligeholde på, for jeg har ikke tid til det store, når jeg starter på arbejde igen

Anmeld

19. november 2010

Zafir

Tina&Martin skriver:

Ja, nemlig.. de ligger jo over 3000kr hvis man kigger de forkerte steder

Jeg fandt den her i harald nyborg til 1700 kr

250 kr dba (men det er en mindre slags model)

500 kr dba

500 kr dba

450 kr dba

500 kr dba

300 kr dba

300 kr dba

500 kr dba

Det var en søgning på crosstrainer på dba Så kan man jo lave den samme på guloggratis fx...

Men der burde være nogen billige nogen uanset hvor man er i landet. Så fin til at fortælle julemanden

Anmeld

19. november 2010

2babygirls

Zafir skriver:

Jeg fandt den her i harald nyborg til 1700 kr

250 kr dba (men det er en mindre slags model)

500 kr dba

500 kr dba

450 kr dba

500 kr dba

300 kr dba

300 kr dba

500 kr dba

Det var en søgning på crosstrainer på dba Så kan man jo lave den samme på guloggratis fx...

Men der burde være nogen billige nogen uanset hvor man er i landet. Så fin til at fortælle julemanden

ihhh mange tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.