Gi mig taljen tilbage!! (Lig'som i de gamle dage! ;))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

Zafir

Jbk skriver:

Man skal jo også bare finde den vægt man har det bedst med,,,,jeg ville bestemt heller ikke føle mig attraktiv som tynd...slank det er fint med mig...skal være rumpe og bryster..

Jææææpz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Steph_Laurits

Zafir skriver:

Nåååee nej Jeg mente mere sådan noget med dig hos dig og mig hos mig og 1-2-3 nu starter vi også gøre det samtidig

Strider = crosstrainer du ved...

Og den der abtronic er sådan en stød fidus til at stimulere mavemusklerne fra tvshop

Åh ville gerne eje en crosstrainer!!

Yep ved godt hvad abtronic er, mig der fortalte min oplevelse af stødbæltet

Hehe, helt sikkert hygge med cyper-training  Det må da afprøves en dag

Anmeld

18. november 2010

Zafir

Åh ville gerne eje en crosstrainer!!

Yep ved godt hvad abtronic er, mig der fortalte min oplevelse af stødbæltet

Hehe, helt sikkert hygge med cyper-training  Det må da afprøves en dag

Jeg købte min i den blå avis for mmm hehe... 6 år siden eller noget ¨For 250 kr Jeg har faktisk kun brugt den i perioder, fordi jeg syntes det har været svært at få det til at passe i mit liv. Men det her fungerer ret godt for mig Med det her tidspunkt... -Altså om aftenen ...

(undskylder min ammehjerne mht abtronic'en hehe)

Anmeld

18. november 2010

Steph_Laurits

Zafir skriver:

Jeg købte min i den blå avis for mmm hehe... 6 år siden eller noget ¨For 250 kr Jeg har faktisk kun brugt den i perioder, fordi jeg syntes det har været svært at få det til at passe i mit liv. Men det her fungerer ret godt for mig Med det her tidspunkt... -Altså om aftenen ...

(undskylder min ammehjerne mht abtronic'en hehe)

Ja de kan fåes billigt nogen steder, meeeen kræver også at man har pladsen

Aarh det er helt ok mht. abtronic, man kan jo heller ikke huske alting

Anmeld

18. november 2010

Zafir

StephanieJ skriver:

Ja de kan fåes billigt nogen steder, meeeen kræver også at man har pladsen

Aarh det er helt ok mht. abtronic, man kan jo heller ikke huske alting

Ja - den fylder fanmer nedern meget Det er faktisk noget af det eneste i tvshop, som ikke liiiiige foldes sammen under sengen hehe   Men altså - den har overlevet herhjemme, selvom den fylder meget og det er et motionsredskab, jeg syntes der er sjvot at bruge

Anmeld

18. november 2010

Steph_Laurits

Zafir skriver:

Ja - den fylder fanmer nedern meget Det er faktisk noget af det eneste i tvshop, som ikke liiiiige foldes sammen under sengen hehe   Men altså - den har overlevet herhjemme, selvom den fylder meget og det er et motionsredskab, jeg syntes der er sjvot at bruge

En crosstrainer er altså også en sjov måde at træne på

Anmeld

18. november 2010

Zafir

StephanieJ skriver:

En crosstrainer er altså også en sjov måde at træne på

Ja og det er dejligt man får armene med, når man gør det I stedet for at løbe eller cykle

Anmeld

18. november 2010

Frk. Himmelblå

Zafir skriver:

Nu skal det være Jeg skal tilbage i den stabile str. 38, som jeg ikke har været i, siden jeg blev gravid med Idun.

Efter jeg havde fået Idun var jeg en str. 38-40... Efter vi mistede spunken, mistede jeg respekt og kærlighed til min krop Jeg lod stå lidt til og var lidt ligeglad. Jeg følte mig svigtet af min krop og lod bare stå lidt til. mmm... Så blev jeg en stabil str. 40 med en del ting i str 42... Æv.

Men jeg tog jo ikke så meget på i graviditeten med Frigg Så jeg vejer mindre nu, end jeg gjorde inden jeg blev gravid, så det er jo en start... Og nu ER det tid at elske min krop igen... Være en lækker smækker MYLF på 31 (liiiiiige halvanden uge endnu hehe) og tilbage i en str 38 og i mine elskede læderbukser, der har ligget og ventet siden jeg blev gravid med Idun. Jeg SAVNER dem

Samtidig, bør jeg sku være stolt af min krop alligevel - for den har jo lykkes at hjælpe mig med at lave 2 dejlige skønne piger nu <3

Så de ting jeg har ændret er gennem det sidste års tid er, at jeg drikker MEGET mindre sodavand og efter jeg blev gravid, kun til særlige lejligheder og når jeg VIRKELIG har lyst til sodavand. Så drikker jeg af mindre glas, så man bliver hurtigere 'mæt' af sodavanden. - Derudover drikker jeg meget mere dansk vand med citrus, vand og urtete uden sukker i

Jeg er rimelig god til at spise ordenlige portionsstørrelser og rimelig sundt

Samtidig ammer jeg jo i øjeblikket og ammer MINDST fuldt i 4 mrd endnu + at jeg jo fortsætter med at amme længe endnu bagefter.

- Så for at sætte trumf på, så har jeg sparket mig selv i r..... og kommet igang med min strider igen. NU gør jeg det om aftenen i stedet for, inden jeg blev gravid med Frigg hvor jeg gjorde det om morgenen. Det betyder at jeg ikke skal nå noget  og jeg kan blive ved, så længe jeg 'gider' - Det har betydet 2 dage med 45 min og idag hele 60 min Yay (de sidste 15 min trak tænder ud hehe). Det er mega fedt at gøre, når jeg putter Frigg, for så skal jeg alligevel gi hende sutten nogen gange + at den der zoooommm zzzzommmm lyd fra strideren er god at falde i søvn til, åbenbart

DERUDOVER har jeg jo købt mig en abtronicX2 på trendsales billigt, som jeg gerne skulle få i morgen. Så det burde gi det sidste til taljen

Men altså - jeg håber så at kunne blive en stabil str 38 MYLF, selvom jeg nu runder 32 år haha...

(- Og hvis jeg må be om noget, så er det lidt rart, hvis I hepper lidt )

You go mama!!

Og jeg er helt med på den der med "gi' mig taljen tilbage!"

Tror, vi kunne oprette et parti, der ville få mange (kvindelige, men måske også mandlige?) stemmer med det slogan!

Anmeld

18. november 2010

Zafir

SeptemberBaby skriver:

You go mama!!

Og jeg er helt med på den der med "gi' mig taljen tilbage!"

Tror, vi kunne oprette et parti, der ville få mange (kvindelige, men måske også mandlige?) stemmer med det slogan!

Hehe Det gør vi da bare

Der må godt være til gården og gaden, hvis man bare lige er lækker på midten hehe

Anmeld

18. november 2010

Frk. Himmelblå

Zafir skriver:

Hehe Det gør vi da bare

Der må godt være til gården og gaden, hvis man bare lige er lækker på midten hehe

Præcis. Vi bli'r et "midterparti" - ligesom alle de andre, og så alligevel ikke... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.