Gi mig taljen tilbage!! (Lig'som i de gamle dage! ;))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

Zafir

SeptemberBaby skriver:

Præcis. Vi bli'r et "midterparti" - ligesom alle de andre, og så alligevel ikke... 

hihi jæpz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

DK

Hvor er du sej! Naturligvis fortjener din krop at blive elsket, så godt du er kommet i gang med at dyrke den igen!

Jeg vejede 62.5 kg da jeg mødte Mikkel, og 4,5 år efter da jeg blev gravid vejede jeg til første lægebesøg i uge 9, 69.5 kg. Vægten siger pt. 81,3 kg så der bliver også noooget at smide efter fødslen hvis jeg skal tilbage til den gamle størrelse. 65 kg. er vist mit mål. Så er jeg sådan en str. 38-40 og det passer til min krop da jeg jo alligevel er en stor madamme på 1,80 cm. Jeg er totalt klar på cyber træning, men bare først lige om en 3 mdr, he he... men til den tid er du jo lææænge godt i gang. Jeg træner dog til Charlotte Birkows aller første aerobic video (ja som i VHS) hvor hun selv lige har født 4 mdr før (og natuligvis er tynd som en pind i røde gemacher og g-strengs gymnastik dragt ud over) Videoen varer ca. 40 min og der er både kondi-forbrændings og mave/lår øvelser. Af en eller anden grund så er den video bare SÅ god og jeg bliver aldrig træt af den. Det var også med den jeg blev fit efter Kirstines fødsel. Man skal lave den 3 gange om ugen og så FUNKER det altså bare!.

Men indtil jeg kan komme med på cyber-træningspas så hepper jeg MAX meget her fra sofaen!! GO GO GO GO!!!! Jeg glææææder mig til at se billeder af max smækker MILF-talje! Husk at tage før-billeder og før-mål, det er så dejligt at kigge tilbage på når først de kilo er tabt!

Knus og gode ben til strideren herfra!

Anmeld

18. november 2010

2babygirls

HEP HEP...!!!

Jeg har lige fået vægte og en mavebænk hjem, så nu skal jeg også op på hesten igen, så ALLE mine jeans kan bruges, og ikke kun de få rå inde i skabet

Meeeen sådan en crosstrainer... viiil os ha... er den god???

Anmeld

18. november 2010

Zafir

DK skriver:

Hvor er du sej! Naturligvis fortjener din krop at blive elsket, så godt du er kommet i gang med at dyrke den igen!

Jeg vejede 62.5 kg da jeg mødte Mikkel, og 4,5 år efter da jeg blev gravid vejede jeg til første lægebesøg i uge 9, 69.5 kg. Vægten siger pt. 81,3 kg så der bliver også noooget at smide efter fødslen hvis jeg skal tilbage til den gamle størrelse. 65 kg. er vist mit mål. Så er jeg sådan en str. 38-40 og det passer til min krop da jeg jo alligevel er en stor madamme på 1,80 cm. Jeg er totalt klar på cyber træning, men bare først lige om en 3 mdr, he he... men til den tid er du jo lææænge godt i gang. Jeg træner dog til Charlotte Birkows aller første aerobic video (ja som i VHS) hvor hun selv lige har født 4 mdr før (og natuligvis er tynd som en pind i røde gemacher og g-strengs gymnastik dragt ud over) Videoen varer ca. 40 min og der er både kondi-forbrændings og mave/lår øvelser. Af en eller anden grund så er den video bare SÅ god og jeg bliver aldrig træt af den. Det var også med den jeg blev fit efter Kirstines fødsel. Man skal lave den 3 gange om ugen og så FUNKER det altså bare!.

Men indtil jeg kan komme med på cyber-træningspas så hepper jeg MAX meget her fra sofaen!! GO GO GO GO!!!! Jeg glææææder mig til at se billeder af max smækker MILF-talje! Husk at tage før-billeder og før-mål, det er så dejligt at kigge tilbage på når først de kilo er tabt!

Knus og gode ben til strideren herfra!

Ja sku. Det havde jeg ikke tænkt på. Før og efter billeder Det må jeg tage i aften Godt tænkt!! tak...

Og hehe... Har altid tænkt over hvem der trænede til charlotte birkow Fed afsløring og cool at det virker

Anmeld

18. november 2010

Zafir

Tina&Martin skriver:

HEP HEP...!!!

Jeg har lige fået vægte og en mavebænk hjem, så nu skal jeg også op på hesten igen, så ALLE mine jeans kan bruges, og ikke kun de få rå inde i skabet

Meeeen sådan en crosstrainer... viiil os ha... er den god???

Jeg syntes den er god, fordi man ikke skal tænke. Bare gøre. Så står man jo bare der og ser fjerner og bruger hele kroppen. Helt kanon.

Anmeld

18. november 2010

Isabeau2206

Zafir skriver:

Nu skal det være Jeg skal tilbage i den stabile str. 38, som jeg ikke har været i, siden jeg blev gravid med Idun.

Efter jeg havde fået Idun var jeg en str. 38-40... Efter vi mistede spunken, mistede jeg respekt og kærlighed til min krop Jeg lod stå lidt til og var lidt ligeglad. Jeg følte mig svigtet af min krop og lod bare stå lidt til. mmm... Så blev jeg en stabil str. 40 med en del ting i str 42... Æv.

Men jeg tog jo ikke så meget på i graviditeten med Frigg Så jeg vejer mindre nu, end jeg gjorde inden jeg blev gravid, så det er jo en start... Og nu ER det tid at elske min krop igen... Være en lækker smækker MYLF på 31 (liiiiiige halvanden uge endnu hehe) og tilbage i en str 38 og i mine elskede læderbukser, der har ligget og ventet siden jeg blev gravid med Idun. Jeg SAVNER dem

Samtidig, bør jeg sku være stolt af min krop alligevel - for den har jo lykkes at hjælpe mig med at lave 2 dejlige skønne piger nu <3

Så de ting jeg har ændret er gennem det sidste års tid er, at jeg drikker MEGET mindre sodavand og efter jeg blev gravid, kun til særlige lejligheder og når jeg VIRKELIG har lyst til sodavand. Så drikker jeg af mindre glas, så man bliver hurtigere 'mæt' af sodavanden. - Derudover drikker jeg meget mere dansk vand med citrus, vand og urtete uden sukker i

Jeg er rimelig god til at spise ordenlige portionsstørrelser og rimelig sundt

Samtidig ammer jeg jo i øjeblikket og ammer MINDST fuldt i 4 mrd endnu + at jeg jo fortsætter med at amme længe endnu bagefter.

- Så for at sætte trumf på, så har jeg sparket mig selv i r..... og kommet igang med min strider igen. NU gør jeg det om aftenen i stedet for, inden jeg blev gravid med Frigg hvor jeg gjorde det om morgenen. Det betyder at jeg ikke skal nå noget  og jeg kan blive ved, så længe jeg 'gider' - Det har betydet 2 dage med 45 min og idag hele 60 min Yay (de sidste 15 min trak tænder ud hehe). Det er mega fedt at gøre, når jeg putter Frigg, for så skal jeg alligevel gi hende sutten nogen gange + at den der zoooommm zzzzommmm lyd fra strideren er god at falde i søvn til, åbenbart

DERUDOVER har jeg jo købt mig en abtronicX2 på trendsales billigt, som jeg gerne skulle få i morgen. Så det burde gi det sidste til taljen

Men altså - jeg håber så at kunne blive en stabil str 38 MYLF, selvom jeg nu runder 32 år haha...

(- Og hvis jeg må be om noget, så er det lidt rart, hvis I hepper lidt )

Jeg tog 25 kg. på under min graviditet, mangler nu kun 2 kg, så er jeg på den samme vægt som da jeg var 4 uger gravid

Forleden da jeg stod på vægten, så jeg at jeg netop kun manglede 2 kg, så jeg tænkte jeg lige ville prøve mine "slanke-jeans"... Fanme om jeg ikke kunne være i dem!!!

Nøjj, jeg smilede resten af dagen og dagen efter faktisk! Nu er det sgu 14 mdr. siden, jeg var en fed, lav prop - endelig kunne jeg se et resultat!

Så pøj pøj med det!

Anmeld

18. november 2010

Zafir

Isabeau2206 skriver:

Jeg tog 25 kg. på under min graviditet, mangler nu kun 2 kg, så er jeg på den samme vægt som da jeg var 4 uger gravid

Forleden da jeg stod på vægten, så jeg at jeg netop kun manglede 2 kg, så jeg tænkte jeg lige ville prøve mine "slanke-jeans"... Fanme om jeg ikke kunne være i dem!!!

Nøjj, jeg smilede resten af dagen og dagen efter faktisk! Nu er det sgu 14 mdr. siden, jeg var en fed, lav prop - endelig kunne jeg se et resultat!

Så pøj pøj med det!

Wiuw Flot. Fedt at kunne være i de slanke jeans... - Jeg har ikke nogen slanke jeans, jeg har slet ikke nogen ordenlig jeans!! Så det må jeg købe når det er jeg 'når' dertil

Anmeld

18. november 2010

2babygirls

Zafir skriver:

Jeg syntes den er god, fordi man ikke skal tænke. Bare gøre. Så står man jo bare der og ser fjerner og bruger hele kroppen. Helt kanon.

Så må jeg heller snakke med julemanden om den

hvor har du købt din henne ??

Anmeld

18. november 2010

Steph_Laurits

Zafir skriver:

Ja og det er dejligt man får armene med, når man gør det I stedet for at løbe eller cykle

Lige nøjagtig. Er tilhænger af at træning skal være sjovt ellers mister jeg total motivationen!

Anmeld

18. november 2010

Bavianis

Oh - I hear you...

Da jeg blev gravid med August vejede jeg 60 kg. Da jeg blev gravid nu her vejede jeg 63-64, og nu vejer jeg 65. Og abekatten vejer kun ca 25 g...

Mine baller er gået fra honningmeloner til blomkål...

Så jeg er SÅ meget med på en taber-runde - når jeg lige har født...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.