når dp's eget barn er sygt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2008

Kaufie

En lille update:

Som Lene skrev, så går det jo i ring, hvis ikke ungerne holdes adsilt mens de kommer sig ovenpå sådan en omgang.

William var i dp i dag - men kl 14 blev vi bedt om at hente ham fordi hans afføring igen var tynd. Dagplejens egen søn er også stadig skidt - og i morgen holder hun så en omsorgsdag (som hun mmåske burde have taget i dag...) Hvis William så er klar i morgen, så skal han afleveres i legestue hos sin nye dp, hvor han ellers først skal starte mandag.

Jeg er godt nok lidt loren ved at sende ham afsted nu - jeg har dog ikke selv set en tynd ble - den her til aften var lind, men slet ikke flydende - men når smittefaren er der hele 48 timer efter, så bør jeg vel selv tage en dag hjemme sammen med Wildbassen i stedet for at introducere en hel legestue-gruppe for en ny bacille.....

Så kunne jeg jo også se kvartfinale i håndbold........

Mette, der godt kunne bruge en fridag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2008

Lene76

Hej Mette.... hun lyder da ik til at være hel normal hende den dper... (ja sorry) men mærkeligt at han aføring kan være tynd og når du så skifter ham så er der intet..... Virker han ellers frisk nok? så er der sikkert ik noget med hans mave, nok mere dper der gerne vil ha fri;)

Håber hans nye dp blir mere stabil.....

Knus fra Lene, som er dødtræt efter en dag i legestue

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.