...er det man skal nå noget som helst praktisk? Hvordan gør I tingene, for jeg synes simpelthen det hele hober sig op til langt over ørerne. Om morgenen kører det derudaf med unger, der skal fodres og i tøjet og afsted. Så er det en selv der skal på job/skole og arbejde hele dagen. Jeg sidder da hjemme, men det betyder jo ikke, at jeg skal farer rundt og rydde op - tværtimod skal jeg bare lukke døren til mit kontor og glemme det hele. Så bliver ungerne hentet og der laves aftensmad, spises og puttes børn. Og nu sidder jeg så her og venter på, at Signe falder i søvn (ja, det blev lidt sent i dag), mens spisebordet nedenunder samt køkkenet flyder og kalder på mig. Så er der lige en vask i maskinen, der vist har ligget der lidt for længe, så den må jeg hellere få ud og hængt op, og jeg skal også lige i bad. Men hvad så med alt der andet vasketøj, der venter i dynger på at blive vasket? Og alt det der flyder rundt om i huset, for ikke at snakke om skidt og nullermænd :$ Og gud ja, der er jo også haven, men den må desværre vente til næste år (pånær græsset).
Det var jo så nu (om lidt), hvor der er ro, at jeg kunne gøre alt det. Men jeg er simpelthen så træt!!! Jeg er lige ved at tude over det, jeg SKAL nå, inden jeg kan sætte mig og hygge lidt sammen med manden, der for en gangs skyld har en fridag. Og så starter det hele knagme forfra i morgen.
Knus Line - der lige skulle have det ud, men som også gerne tager imod guldkorn, hvis de da findes
Anmeld