Luk.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
21. november 2010

MissGeoh

SoffiLine skriver:

Lange negle gør det bare meget nemmere med mange ting. Kan f.eks lige når mine er klippet ikke skrive sms'er 

Hehe ja det er rigtig.

Elsker lange negle.. og det er jo også bare det pæneste, synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

MissGeoh

Maja84 skriver:

Åh det var nu ikke noget negativt hentydet til dig, håber ikke du tog det sådan

Hvordan fungerer sådan noget, kan man få det rimelig nemt af igen, tænker feks hvis jeg ville have det lavet til barnedåden i maj, men jeg ved at jeg er ikke typen det kunne holde det ud i længden Synes det er vildt flot, jeg er bare ikke pæn nok pige til at holde den slags det skal bare være flot på dagen, og så slut med det

Nej da, jeg ville bare forklare mig, så folk ved hvad de går ind til.

Du kan vist få det af med acetone. Altså nu er jeg jo ikke prof med negle, men jeg hiver mine af eller maser en fil ind under så de knækker af.

Ikke noget jeg anbefaler.

Anmeld

21. november 2010

Kløver

MissGeoh skriver:

Nej da, jeg ville bare forklare mig, så folk ved hvad de går ind til.

Du kan vist få det af med acetone. Altså nu er jeg jo ikke prof med negle, men jeg hiver mine af eller maser en fil ind under så de knækker af.

Ikke noget jeg anbefaler.

hmm ja okay, ja ved ikke om jeg ville kunne forene mig med de negle i længden til de var groet ud gg, hvordan med at passe dem, man skal vel have dem fyldt op/lavet om når de begynder at gro ud, og skal man klippe dem ved godt jeg spørger lidt meget, men er jo værd at vide til hvis jeg evt ksulle have det lavet kunne da være lækkert med pæne negle til barnedåben, frem for de almindelige kort klippede negle

Anmeld

21. november 2010

SoffiLine

MissGeoh skriver:

Hehe ja det er rigtig.

Elsker lange negle.. og det er jo også bare det pæneste, synes jeg.

Synes jeg helt sikkert også!

Anmeld

21. november 2010

MissGeoh

Maja84 skriver:

hmm ja okay, ja ved ikke om jeg ville kunne forene mig med de negle i længden til de var groet ud gg, hvordan med at passe dem, man skal vel have dem fyldt op/lavet om når de begynder at gro ud, og skal man klippe dem ved godt jeg spørger lidt meget, men er jo værd at vide til hvis jeg evt ksulle have det lavet kunne da være lækkert med pæne negle til barnedåben, frem for de almindelige kort klippede negle

Ja altså man får dem bare fyldt ud, og det med at klippe dem, det skal du ikke, du skal bare file dem ned til den længde du gerne vil have.

Ja det kunne se rigtig flot ud, og så måske med en sten i en farve som passer til kønnet af barnet.

Anmeld

21. november 2010

Kløver

MissGeoh skriver:

Ja altså man får dem bare fyldt ud, og det med at klippe dem, det skal du ikke, du skal bare file dem ned til den længde du gerne vil have.

Ja det kunne se rigtig flot ud, og så måske med en sten i en farve som passer til kønnet af barnet.

ej gud ja, hvor smart, så kan man få enten en lyserød eller lyseblå sten i, gode ideér

Hmm ja er godt nok i tvivl om jeg kunne finde ud af det u længden, vill nok også være for bange for at ædelægge de fine negle når jeg går i haven men ja er da noget mere tændt på ideén, om ikke andet så bare til selve dåben

Anmeld

21. november 2010

MissGeoh

Maja84 skriver:

ej gud ja, hvor smart, så kan man få enten en lyserød eller lyseblå sten i, gode ideér

Hmm ja er godt nok i tvivl om jeg kunne finde ud af det u længden, vill nok også være for bange for at ædelægge de fine negle når jeg går i haven men ja er da noget mere tændt på ideén, om ikke andet så bare til selve dåben

Ja ja lidt kan man jo finde ud af. hehe..

Nej det er jo lige det, men det er vel bare lige at have i tanken at man har negle på, men tror nu ikke der sker så meget ved at gå i haven..

Ja til dåben kunne det være fint. Og så kan du jo altid bare få dem af hvis du slet ikke kan vænne dig til det.

Anmeld

21. november 2010

Kløver

MissGeoh skriver:

Ja ja lidt kan man jo finde ud af. hehe..

Nej det er jo lige det, men det er vel bare lige at have i tanken at man har negle på, men tror nu ikke der sker så meget ved at gå i haven..

Ja til dåben kunne det være fint. Og så kan du jo altid bare få dem af hvis du slet ikke kan vænne dig til det.

kræver det at ens negler så er lange eller korte i forvejen, noget som er en fordel eller er det lige meget

Anmeld

21. november 2010

MissGeoh

Maja84 skriver:

kræver det at ens negler så er lange eller korte i forvejen, noget som er en fordel eller er det lige meget

Det er altid nemmest hvis der er noget negl at sætte tippen på, men man kan jo sagtens på korte negle ( bidte negle), det er bare lidt mere svært vil jeg sige. Men man kan sagtens på korte negle.

Jeg har feks lavet på en som havde helt ned bidte negle, og det var da en udfordring, men det kunne lade sig gøre

Anmeld

21. november 2010

Kløver

MissGeoh skriver:

Det er altid nemmest hvis der er noget negl at sætte tippen på, men man kan jo sagtens på korte negle ( bidte negle), det er bare lidt mere svært vil jeg sige. Men man kan sagtens på korte negle.

Jeg har feks lavet på en som havde helt ned bidte negle, og det var da en udfordring, men det kunne lade sig gøre

så burde det ik være så stort et problem, da jeg ikke bider negle, klipper dem korte, men er jo grænser for korte de bliver klippet ned, så lyder jo bare super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.