Luk.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
21. november 2010

MissGeoh

SoffiLine skriver:

Ej det må jeg lige huske. Så vil jeg lade mine negle vokse nu og indtil jeg skal over til dig. De er nemlig lige blevet klippet, de trængte virkelig 

Men skal jeg lade dem vokse så lange som jeg gerne vil ha de skal være eller hvordan?

Altså. du gør bare hvad du selv synes. Det er nemmest når der lige er lidt negl, frem for hvis det er en bidt negl. Så det er nemmere på lidt længere negle. Det er det jeg mener.

Jeg filer dem bare ned så de passer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Kløver

SoffiLine skriver:

Behøver ikke at være en selvfølge Nogle personer tillader sig at tage penge for det på trods af de godt ved de ikke er særlig dygtige  Hvilket jo ikke er til at forstå.

En veninde af min mor betalte 250 kr for at få lavet negle og det lignede noget der var løgn 

Min veninde har desværre også oplevet at gå til en, som påstod hun var proffessionel, og tog ca 300 kr for det så vidt jeg husker, og hun var langtfra tilfreds, der var bobler i og så ikke særlig pænt ud, så hun ville ikke derhen igen

Men ved ellers ikke hvordan sådan noget gele funker, men synes man kan få lavet meget flot

Anmeld

21. november 2010

SoffiLine

MissGeoh skriver:

Altså. du gør bare hvad du selv synes. Det er nemmest når der lige er lidt negl, frem for hvis det er en bidt negl. Så det er nemmere på lidt længere negle. Det er det jeg mener.

Jeg filer dem bare ned så de passer.

Jamen fint fint, så blir de ikke klippet mere nu (selvom det os kun sker yderst sjældent)  Kan ik ha at ha korte negle

Anmeld

21. november 2010

SoffiLine

Maja84 skriver:

Min veninde har desværre også oplevet at gå til en, som påstod hun var proffessionel, og tog ca 300 kr for det så vidt jeg husker, og hun var langtfra tilfreds, der var bobler i og så ikke særlig pænt ud, så hun ville ikke derhen igen

Men ved ellers ikke hvordan sådan noget gele funker, men synes man kan få lavet meget flot

det er ihvertfald ærgeligt at ha betalt så meget for det og man så ikke er tilfreds 

tvivler ikke på missgeoh er dygtig, og så synes jeg hende pris er kanon 

Anmeld

21. november 2010

MissGeoh

Maja84 skriver:

Jeg påstår jo heller ikke jeg er professionel, og jeg siger også til folk at hvis der sker noget så kommer de bare tilbage og får det lavet gratis.  

Jeg ved jo ikke hvad folk laver og jeg har ikke lavet det i flere år, så jeg kan jo ikke garantere at de sidder fast så længe som hvis man får det ved en professionel.

Men jeg laver det jo så jeg synes det er pænt, og hvis folk ikke brokker sig, så er det vel fordi det ER pænt. Ellers må de jo åbne munden.

Og det er jo også derfor jeg kun tager 150 kr for det.

Anmeld

21. november 2010

MissGeoh

SoffiLine skriver:

Jamen fint fint, så blir de ikke klippet mere nu (selvom det os kun sker yderst sjældent)  Kan ik ha at ha korte negle

Jeg er heller ikke så god til korte negle. 
Har bidt negle det meste af min ungdom, men har ikke bidt dem i 2½ år snart, men nu er de korte fordi jeg har gele neglene på.  

Anmeld

21. november 2010

Kløver

SoffiLine skriver:

det er ihvertfald ærgeligt at ha betalt så meget for det og man så ikke er tilfreds 

ja synes også det er en god pris, og igen synes jeg man kan få lavet så meget smart Jeg ville dog ikke kunne have sådan noget, det er jeg for praktisk og ufin til, hvis man kan kalde mig det hehe, men kunne godt finde på at få det lavet til særlige lejlighederm, feks når vi skal giftes, eller måske endda til dåben i Maj

Anmeld

21. november 2010

MissGeoh

SoffiLine skriver:

Ja det er ærgeligt.

Og jeg håber da folk er tilfredse med mit arbejde.

Anmeld

21. november 2010

SoffiLine

MissGeoh skriver:

Jeg er heller ikke så god til korte negle. 
Har bidt negle det meste af min ungdom, men har ikke bidt dem i 2½ år snart, men nu er de korte fordi jeg har gele neglene på.  

Lange negle gør det bare meget nemmere med mange ting. Kan f.eks lige når mine er klippet ikke skrive sms'er 

Anmeld

21. november 2010

Kløver

MissGeoh skriver:

Jeg påstår jo heller ikke jeg er professionel, og jeg siger også til folk at hvis der sker noget så kommer de bare tilbage og får det lavet gratis.  

Jeg ved jo ikke hvad folk laver og jeg har ikke lavet det i flere år, så jeg kan jo ikke garantere at de sidder fast så længe som hvis man får det ved en professionel.

Men jeg laver det jo så jeg synes det er pænt, og hvis folk ikke brokker sig, så er det vel fordi det ER pænt. Ellers må de jo åbne munden.

Og det er jo også derfor jeg kun tager 150 kr for det.

Åh det var nu ikke noget negativt hentydet til dig, håber ikke du tog det sådan

Hvordan fungerer sådan noget, kan man få det rimelig nemt af igen, tænker feks hvis jeg ville have det lavet til barnedåden i maj, men jeg ved at jeg er ikke typen det kunne holde det ud i længden Synes det er vildt flot, jeg er bare ikke pæn nok pige til at holde den slags det skal bare være flot på dagen, og så slut med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.