Har I styr på navnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

Molly8

Tja, vi aner ikke, hvad han skal hedde, så han må være Lilledrengen til han bliver 30 - eller gammel nok til selv at bestemme

Kh Molly

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Riksen

Molly8 skriver:

Tja, vi aner ikke, hvad han skal hedde, så han må være Lilledrengen til han bliver 30 - eller gammel nok til selv at bestemme

Kh Molly

Cool! Det bliver han glad for!

Anmeld

21. november 2010

maj2011

tror vi er blevet enig om jonathan, hvis han ligner sådan en ???

fores anden dreng hedder christian. og de 2 navne syntes vi egentlig passer godt sammen.

men enig, vi er egentlig også ligeglad med hvad andre siger, det er jo vores søn :-)

klem majbrit uge 29

Anmeld

22. november 2010

PeruBaby

Her har vi været ret sikre på Sofia lige siden vi fik at vide at det bliver en pige. Så lillepigen kommer til at hedde: Sofia Peñarrieta - (først min mands efternavn og dernæst mit - det er skik og brug her i Peru)

Anmeld

23. november 2010

Svane83

Riksen skriver:

Det bliver da spændende at høre, når det bliver afsløret

Jep, vi besluttede at når nu ikke kønnet er en hemmelighed så skal navnet altså være det.

Min svigerfar han gætter og gætter, så kommer lige en sms .... er det louise? det er meget hyggeligt aå er der da stadig lidt spænding.

Forresten er Karla også et rigtig sødt navn og en af dem svigerfar har gættet på, men heller ikke det vi har valgt.... hi hi jeg tror han revner af nysgerrighed inden vi når min termin" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" />

>:<Carina med en meget livlig lillepige i maven

Anmeld

23. november 2010

Riksen

Svane83 skriver:

Jep, vi besluttede at når nu ikke kønnet er en hemmelighed så skal navnet altså være det.

Min svigerfar han gætter og gætter, så kommer lige en sms .... er det louise? det er meget hyggeligt aå er der da stadig lidt spænding.

Forresten er Karla også et rigtig sødt navn og en af dem svigerfar har gættet på, men heller ikke det vi har valgt.... hi hi jeg tror han revner af nysgerrighed inden vi når min termin" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" />

>:<Carina med en meget livlig lillepige i maven

Det kan jeg godt forstå. Nu bliver jeg jo endnu mere nysgerrig efter at høre, hvad I har fundet på

Det er sødt at svigerfar også er nysgerrig og gætter løs - så må vi håbe at han ikke bliver skuffet

Tak, vi synes også Karla er supersødt.

Anmeld

25. november 2010

Malonde1985

Nej for søren da!! Har overhovedet ikke styr på navnet til den lille nye...  altså jeg har en del favoritter, men kæresten bryder sig ikke om mine forslag, men han melder heller ikke selv ud, hvad han tænker omkring navn.. og så er det sku svært!! Håber virkelig bare det kommer til os når han ligger i vores arme på sygehuset

Anmeld

25. november 2010

Marco2

"Vi" har åbenbart styr på navnet … 

Idag da jeg afleverede Emily i bh spurgte én af de andre forældre hende om hendes lillesøster, og Emily sagde frejdigt at hendes lillesøster skulle hedde "Malou" ??? Hvor kommer det lige fra??

Så "vi" skal åbenbart have en Malou.... Er dog ikke sikker på at det er noget alle parter i familien er enige i  

AG

Anmeld

25. november 2010

Malonde1985

Marco2 skriver:

"Vi" har åbenbart styr på navnet … 

Idag da jeg afleverede Emily i bh spurgte én af de andre forældre hende om hendes lillesøster, og Emily sagde frejdigt at hendes lillesøster skulle hedde "Malou" ??? Hvor kommer det lige fra??

Så "vi" skal åbenbart have en Malou.... Er dog ikke sikker på at det er noget alle parter i familien er enige i  

AG

fniiis  hvor sødt!! Malou er da et sødt navn  og storesøster har talt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.