Kønsvorter og fødsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Madam Blå

Fru'Rugaard skriver:

Der vil jeg lige citere
Jeg havde selv kønsvorter næsten igennem hele min graviditet, og det kan sagtens behandles selvom man er gravid- man skal bare have noget andet istedet for det man bruger til ikke-gravide

Hvad kan man ellers behandle med mens man er gravid? Har en veninde, der havde det, og hun måtte ikke behandle med noget væske hun skulle smøre på. De skulle vist fryses væk. Og det virkede ikke.. Men hendes datter er født vaginalt, og er ikke smittet

Undrer mig bare hvis hun kunne have behandlet dem, at lægen så ikke gav hende noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Fru'Rugaard

Madam Blå skriver:

Hvad kan man ellers behandle med mens man er gravid? Har en veninde, der havde det, og hun måtte ikke behandle med noget væske hun skulle smøre på. De skulle vist fryses væk. Og det virkede ikke.. Men hendes datter er født vaginalt, og er ikke smittet

Undrer mig bare hvis hun kunne have behandlet dem, at lægen så ikke gav hende noget.

Jeg fik noget blåt "creme", det var meget flydende og tynd- og det er noget som kun gravide kan bruge til det jeg brugte det i hvert fald
det var det som min læge gav mig.

Anmeld

17. juni 2011

Madam Blå

Fru'Rugaard skriver:

Jeg fik noget blåt "creme", det var meget flydende og tynd- og det er noget som kun gravide kan bruge til det jeg brugte det i hvert fald
det var det som min læge gav mig.

Ok - det må jeg lige sige videre til hende. Det er vidst noget med, at sandsynligheden for at det kommer igen ved næste graviditet er stor. Siger hun i hvert fald Så hun må lige hanke op i sin læge inden næste baby skal komme.

Anmeld

17. juni 2011

Fru'Rugaard

Madam Blå skriver:

Ok - det må jeg lige sige videre til hende. Det er vidst noget med, at sandsynligheden for at det kommer igen ved næste graviditet er stor. Siger hun i hvert fald Så hun må lige hanke op i sin læge inden næste baby skal komme.

Ja det må hun da gøre

Anmeld

20. juni 2011

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

er der nogen der ved om man må føde normalt når man har kønsvorter...?

jeg fandt noget i morges da jeg var i bad som jeg er overbevist om er kønsvorter...

og min læge har ferie i 14 dage...

så nu spøger jeg her inde... er der nogen der ved om man må føde normalt med kønsvorter..?

ved at de ikke kan behandles når man er gravid...

men er det ikke vigtigt at sådan noget kommer i behandling hurtigst muligt...?

Ja du må gerne føde normalt, og der sker ingenting med baby, Han/hun er godt beskyttet , de kan give livmoderhalskræft ved jeg. men er du nu sikker på det er KV? for jeg troede selv jeg havde , men det var bare en bette knop, men altså tag til lægen og få et tjek og så må de behandle efter man har født, man kan også fryse det ligesom normale vorter på fusserne...  

Anmeld

28. juni 2011

Pige2009

Fru'Rugaard skriver:

Der vil jeg lige citere
Jeg havde selv kønsvorter næsten igennem hele min graviditet, og det kan sagtens behandles selvom man er gravid- man skal bare have noget andet istedet for det man bruger til ikke-gravide

Det var blot, hvad jeg fik at vide...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.