Kønsvorter og fødsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

Pia.

Jbk skriver:

Hendes gik helt om og vidst også ind i anus...hun fik fjernet noget af den ene skamløbe, så vildt var det.. stakkels pige..

Den ene skamlæbe ej hvor vildt - har hun så fået en ny ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Pia.

Jeg har haft det da jeg ventede mit sidste barn - og jeg fik dem fjernet under fuld nakose - de sad rundt om skede åbningen og hvis der gik hul på under fødslen kunne jeg smitte mit barn....

Kontakt lige en læge...

Anmeld

17. november 2010

Missi

Zafir skriver:

Du kan finde dem HER

Du skal ikke drikke det, men tage 40-50 dråber i hånden og klappe det på de inficerede steder. 2 gange om dagen.

Og det virker altså Jeg har aldrig fået det tilbage og det er 14 år siden nu

Må man osse smørre det på selvom man er gravid, for jeg døjer heelt vildt med det, og det gener mig

Anmeld

17. november 2010

MoniqueMadsen

Anonym skriver:

er der nogen der ved om man må føde normalt når man har kønsvorter...?

jeg fandt noget i morges da jeg var i bad som jeg er overbevist om er kønsvorter...

og min læge har ferie i 14 dage...

så nu spøger jeg her inde... er der nogen der ved om man må føde normalt med kønsvorter..?

ved at de ikke kan behandles når man er gravid...

men er det ikke vigtigt at sådan noget kommer i behandling hurtigst muligt...?

ER du sikker på, at det er kønsvorter? Faktisk så ligner vandvorter rigtigt meget kønsvorter. Dog er vandvorter ikke en kønssygdom, selvom smittevejen ofte er via sex.

Anmeld

17. november 2010

Pige2009

Jbk skriver:

Hendes gik helt om og vidst også ind i anus...hun fik fjernet noget af den ene skamløbe, så vildt var det.. stakkels pige..

Lyder voldsomt

Anmeld

17. november 2010

RLP

jeg ved at Lægen kan fryse dem væk eller brænde dem, men det kræver lokal bedøvelse at få dem brændt. men tag til lægen og få konstateret at det egentlig er kønsvorter og så snak med lægen om derefter hvad der kan gøres....

Anmeld

17. november 2010

Zafir

Må man osse smørre det på selvom man er gravid, for jeg døjer heelt vildt med det, og det gener mig

Tror jeg at du skal spørge i helsekosten. Det ved jeg ikke. Men jeg tror ikke  det gør noget

Anmeld

17. juni 2011

Inge Nielsen

Anonym skriver:

er der nogen der ved om man må føde normalt når man har kønsvorter...?

jeg fandt noget i morges da jeg var i bad som jeg er overbevist om er kønsvorter...

og min læge har ferie i 14 dage...

så nu spøger jeg her inde... er der nogen der ved om man må føde normalt med kønsvorter..?

ved at de ikke kan behandles når man er gravid...

men er det ikke vigtigt at sådan noget kommer i behandling hurtigst muligt...?

Nogle gange kan en graviditet faktisk være den udløsende faktor til et udbrud af kønsvorter, selvom virusen har ligget i dvale i lang tid. Ifølge  kan kønsvorterne vokse, hvilket kan besværliggøre vandladning. Ifølge http://www.sundhedslex.dk/koensvorter.htm kan det desuden kan det gøre det sværere at udstrække vagina i forbindelse med en fødsel. Kun i meget sjældne tilfælde kan barnet smittes med kønsvorter af moderen.

I så fald vil det nyfødte barn behøve en akut operation med henblik på at fjerne kønsvorter i halsen, som blokerer luftvejene.

Det var det jeg kunne finde om emnet kønsvorter og fødsel. Håber, at du kan bruge informationen til noget

Anmeld

17. juni 2011

Fru'Rugaard

Baagøe skriver:

Lægen gør ingenting, da man ikke kan behandle dem under graviditeten. Det blev blot opført i vandrejournalen...

Der vil jeg lige citere
Jeg havde selv kønsvorter næsten igennem hele min graviditet, og det kan sagtens behandles selvom man er gravid- man skal bare have noget andet istedet for det man bruger til ikke-gravide

Anmeld

17. juni 2011

Fru'Rugaard

Hej
Jeg havde selv kønsvorter igennem næsten hele min graviditet, og hvis man føder imens man har det, så har barnet det højst sandsynlig også
Min læge var ikke så nervøs for dengang at jeg smittede min datter med det. det kan sagtens behandles under graviditeten, man får noget creme at smøre på

Rikke- Mor til Maja på 14 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.