Kønsvorter og fødsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

mange tak skal i ha piger..

og zafir vil da helt klart afprøve det der natur noget..

blev simpelthen bare så nervøs og specielt da jeg så ringede til lægen og fik afvide at hun havde ferie i 14 dage.. og ja der er altså mindre tid til min termin...

jeg tror ikke du skal være SÅ nervøs for det:0)

men altså, når man først een gang har kønsvorter, så er virussen i kroppen eller rettere vira i kroppen, der er mange hundrede forskellige HPV virus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Svei

Baagøe skriver:

Lægen gør ingenting, da man ikke kan behandle dem under graviditeten. Det blev blot opført i vandrejournalen...

Jeg havde en veninde som havde haft noget fy fy ved siden af sin mand og blev smittet med kønsvorter som så virkelig blev slemme da hun blev gravid med sin mand....,men altså, de blev behandlet og da den behandling ikke hjalp røg hun i fuld narkose og fik fjernet dem alle...så det kan man godt, men tror ikke det var rart for hende....

Anmeld

17. november 2010

mortilnoahogmelina

Heeej . 

Jeg kender os en som har haft det , og fået dem fjernet af to omgange i fuld nakose

Hun fik en enkelt igen da hun blev gravid , og ringede straks til fødegangen , hvor hun fik afvide at der ikk var noget at være bange for , hun fik den tjekket hos lægen og den er senere i graviditeten forsvundet igen . 

Men det har bestemt ik noget med fødslen at gøre , det skader ikk fostret/barnet eller noget . 

Så vær du bare rolig og så evt gå til egen læge efter fødslen . 

Knus

Anmeld

17. november 2010

Pige2009

Jbk skriver:

Jeg havde en veninde som havde haft noget fy fy ved siden af sin mand og blev smittet med kønsvorter som så virkelig blev slemme da hun blev gravid med sin mand....,men altså, de blev behandlet og da den behandling ikke hjalp røg hun i fuld narkose og fik fjernet dem alle...så det kan man godt, men tror ikke det var rart for hende....

OMG Jeg troede ikke man opererede under fuld narkose, når man var gravid pga. den store risiko. HPV virus kan jo ligge latent i kroppen i mange år uden man ved det er der. Hvordan vidste hun, det netop var sidespringet, der havde smittet hende?

Anmeld

17. november 2010

Anonym trådstarter

ja må det da kunne... for manden har ingen ting... og ja jeg har atså ikke været utro...

Anmeld

17. november 2010

Svei

Baagøe skriver:

OMG Jeg troede ikke man opererede under fuld narkose, når man var gravid pga. den store risiko. HPV virus kan jo ligge latent i kroppen i mange år uden man ved det er der. Hvordan vidste hun, det netop var sidespringet, der havde smittet hende?

Tror han havde det....og hun havde kun haft den samme mand i mange mange år.

Hendes tilfælde var ret slemt, det spredte sig vidst helt vildt, så de havde ikke et valg..

Anmeld

17. november 2010

Pige2009

Jbk skriver:

Tror han havde det....og hun havde kun haft den samme mand i mange mange år.

Hendes tilfælde var ret slemt, det spredte sig vidst helt vildt, så de havde ikke et valg..

Mit var også temmelig voldsomt og eskalerende i sidste trimester, men det generede mig heldigvis ikke og allerede 14 dage efter fødslen var de væk!   Utroligt hvad antistoffer i en ammende kvinde kan gøre.

Anmeld

17. november 2010

Nemesis

har også været meget plaget af dem og under graviditeten med den mellemste blev de også behandlet.

Det var så slemt at jeg også fik dem fjernet..i rygmarvsbedøvelse.

Der kom een igen under min sidste graviditet og den behandlede jeg hjemme og så forsvandt den.

ellers så kan du jo glæde dig over du nok snart føder og de sikkert forsvinder igen.

:-) Sisse

Anmeld

17. november 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

er der nogen der ved om man må føde normalt når man har kønsvorter...?

jeg fandt noget i morges da jeg var i bad som jeg er overbevist om er kønsvorter...

og min læge har ferie i 14 dage...

så nu spøger jeg her inde... er der nogen der ved om man må føde normalt med kønsvorter..?

ved at de ikke kan behandles når man er gravid...

men er det ikke vigtigt at sådan noget kommer i behandling hurtigst muligt...?

min søster havde kønsvorter da hun var gravid og hun fødte vaginalt, så det kan man godt :-)

Anmeld

17. november 2010

Svei

Baagøe skriver:

Mit var også temmelig voldsomt og eskalerende i sidste trimester, men det generede mig heldigvis ikke og allerede 14 dage efter fødslen var de væk!   Utroligt hvad antistoffer i en ammende kvinde kan gøre.

Hendes gik helt om og vidst også ind i anus...hun fik fjernet noget af den ene skamløbe, så vildt var det.. stakkels pige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.