Autostol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2008

Louise mortil4

Nadi skriver:

mlbrydegaard skriver:

Nadi skriver:

mlbrydegaard skriver:

Nadi skriver:

Vi har købt en i Bilka, og den er vi super glade for. Vi gave kr. 999,- for den.
Noget man skal være opmærksom på er at der er kommet nye regler. Så f.eks ferrari autostolen er ikke lovlig længere.
Men det vigtigste er at de sidder godt i den og man er tryg ved den :)

-Nadia

ahhh hvad, er de ikke lovlige mere, vi har 2 af dem og freja skal snart i ny stol også, har da virkelig ikke penge til at købe 3 nye stole igen på samme tid for f... da også. Sys ellers de er pisse godé de stole øv øv øv

Ja det mener jeg altså, desværre! Der blev lavede nye regler i sommers, og der viste de de numre som var lovlige på ttv og jeg mener altså også at der stod at de der Ferrari ikke var lovlige mere. Men man kan vel tjekke det et sted, for det ville da godt nok være surt at skulle u dog investere i 3 nye!

pewww de er heldigvis stadig lovlige

Fandl lige det her på nettet.

http://www.sikkertrafik.dk/b8573e80

Knus Louise

Det var godt!

Så fik jeg bare sat en skræk i livet af dig uden grund, SORRY :$

Helt oki, den kunne jo lige så godt være kasseret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2008

Marco2

Nå, så har vi købt stol. Og det endte med en Maxi Cosi. Var kommet frem til at det enten skulle være en Maxi Cosi eller en Römer. Maxi'en har vundet en masse test, men tror ikke der er den store forskel på de to mærker. Ved godt at en bagudvendt er sikrere ved sidevejskollision, men bryder mig simpelthen ikke om at hun skal sidde med ryggen til mig på bagsædet når jeg kører. Er mest tryg ved at jeg kan se hende... Og så blev det sørme også til en lækker flyverdragt. Og igår var vi ude at købe de første sko til hende ;) Så dankortet er vist glødende... AG - shopaholic i denne weekend.

Anmeld

23. august 2008

Juniors mor

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] Nå, så har vi købt stol. Og det endte med en Maxi Cosi. Var kommet frem til at det enten skulle være en Maxi Cosi eller en Römer. Maxi'en har vundet en masse test, men tror ikke der er den store forskel på de to mærker. Ved godt at en bagudvendt er sikrere ved sidevejskollision, men bryder mig simpelthen ikke om at hun skal sidde med ryggen til mig på bagsædet når jeg kører. Er mest tryg ved at jeg kan se hende... Og så blev det sørme også til en lækker flyverdragt. Og igår var vi ude at købe de første sko til hende ;) Så dankortet er vist glødende... AG - shopaholic i denne weekend.[/citat] Mht det der med ikke at kunne se barnet, når de vender bagudvendt. Så kan man få et spejl, som kan placeres på nakkestøtten på bagsædet, så man kan se barnet i bakspejlet. Det fungerer rigtig fint :)[f][/f]

Anmeld

23. august 2008

Lise

Marco2 skriver:

Nå, så har vi købt stol. Og det endte med en Maxi Cosi.

Godt valg! ;) Vi er rigtig glade for vores..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.