Autostol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2008

Marco2

[citat]Britax HI-WAY. Love it!!! Bagudvendt og masser af plads til bentøjet. Uden Isofix.[/citat] Jeg ku' godt få linket til at virke. Er den nem at sætte ind? For vi har to biler så den skal jo flyttes en del. [citat]Noget man skal være opmærksom på er at der er kommet nye regler. Så f.eks ferrari autostolen er ikke lovlig længere. [/citat] Hvor finder man dem? [citat]i den anden sidder han i en bag ud vendt kan ikke huske hvad den hedder men den har været bedst i test i mange test.[/citat] -Vil du ved lejlighed tjekke hvad den hedder? Og hvor finder du de tests? [citat]Evenflo Triumph Advance Convirtible Car Seat kan de sidde bagudvendt til de vejer 16 kg, og der er super god plads til benene. Herefter kan sædet vendes om og det kan bruges forudvendt til barnet vejer 23 kg.[/citat] Den ser også najs ud, men synes ikke lige jeg kan finde et sted hvor den kan købes DK.... AG - allerede forpustet over at skulle ud i junglen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2008

Siber

vi har en rømer, en storblomstret en ( kan ikke huske hvad den hedder!

KNus Siber

søster har også en rømer!

Anmeld

18. august 2008

Joan ( Smallie )

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] [citat]Britax HI-WAY. Love it!!! Bagudvendt og masser af plads til bentøjet. Uden Isofix.[/citat] Jeg ku' godt få linket til at virke. Er den nem at sætte ind? For vi har to biler så den skal jo flyttes en del. [citat]Noget man skal være opmærksom på er at der er kommet nye regler. Så f.eks ferrari autostolen er ikke lovlig længere. [/citat] Hvor finder man dem? [citat]i den anden sidder han i en bag ud vendt kan ikke huske hvad den hedder men den har været bedst i test i mange test.[/citat] -Vil du ved lejlighed tjekke hvad den hedder? Og hvor finder du de tests? [citat]Evenflo Triumph Advance Convirtible Car Seat kan de sidde bagudvendt til de vejer 16 kg, og der er super god plads til benene. Herefter kan sædet vendes om og det kan bruges forudvendt til barnet vejer 23 kg.[/citat] Den ser også najs ud, men synes ikke lige jeg kan finde et sted hvor den kan købes DK.... AG - allerede forpustet over at skulle ud i junglen... [/citat] Den er stor og ikke nem at flytte. Den er beregnet til kun en bil. m Og hvis det er en i skal flytte meget med vil jeg helt sikkert tilråde en rømer king med enten qvik fix eller iso fix. Det sidste kommer jo så an på om i har det i bilerne. Den er mega nem at flytte og det tager ikke engang 2 min at sætte den i. Der går ikke længe inden vi må pille den bag ud vendt ud af vores bil for det første fordi knægten ikke rigtig kan li at sidde i den mere men jeg kan ikke blive ved med at være der med min mave:$ Og så ryger der en rømer i den også med qvik fix for vi har ikke iso fix beslag i den bil. Og så i min lille clio har jeg en med iso fix. Den er købt brugt og skulle altså lige sige at der kan være rigtig mange penge at spare. (H) Joan

Anmeld

18. august 2008

BellaT

Phillip har en Recaro Young Sport.
Den er super:D. Han sidder som støbt i den og kan stadig bevæge sig. Rigtig god sidebeskyttelse også.
Den kan laves om og bruges til 12 år. Så man ikke behøver selepuden. Den er også ret pæn og virker ikke som et stort skrummel som nogle fremadvendte stole gør.
Eneste ulempe er prisen på 1800 kr:(. Mener jeg. Og at den er meget lav. Han kan ikke rigtig se ud af vinduet. Endnu ihvertfald. Men den skal jo være lav, når den kan bruges så længe. Ellers ender han jo helt oppe i loftet.:-o
Mine bedste anbefalinger får den.

Knus fra Helle...

Anmeld

18. august 2008

Nadi

mlbrydegaard skriver:

Nadi skriver:

Vi har købt en i Bilka, og den er vi super glade for. Vi gave kr. 999,- for den.
Noget man skal være opmærksom på er at der er kommet nye regler. Så f.eks ferrari autostolen er ikke lovlig længere.
Men det vigtigste er at de sidder godt i den og man er tryg ved den :)

-Nadia

ahhh hvad, er de ikke lovlige mere, vi har 2 af dem og freja skal snart i ny stol også, har da virkelig ikke penge til at købe 3 nye stole igen på samme tid for f... da også. Sys ellers de er pisse godé de stole øv øv øv

Ja det mener jeg altså, desværre! Der blev lavede nye regler i sommers, og der viste de de numre som var lovlige på ttv og jeg mener altså også at der stod at de der Ferrari ikke var lovlige mere. Men man kan vel tjekke det et sted, for det ville da godt nok være surt at skulle u dog investere i 3 nye!

Anmeld

19. august 2008

Juniors mor

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] [citat]Britax HI-WAY. Love it!!! Bagudvendt og masser af plads til bentøjet. Uden Isofix.[/citat] Jeg ku' godt få linket til at virke. Er den nem at sætte ind? For vi har to biler så den skal jo flyttes en del. [citat]Noget man skal være opmærksom på er at der er kommet nye regler. Så f.eks ferrari autostolen er ikke lovlig længere. [/citat] Hvor finder man dem? [citat]i den anden sidder han i en bag ud vendt kan ikke huske hvad den hedder men den har været bedst i test i mange test.[/citat] -Vil du ved lejlighed tjekke hvad den hedder? Og hvor finder du de tests? [citat]Evenflo Triumph Advance Convirtible Car Seat kan de sidde bagudvendt til de vejer 16 kg, og der er super god plads til benene. Herefter kan sædet vendes om og det kan bruges forudvendt til barnet vejer 23 kg.[/citat] Den ser også najs ud, men synes ikke lige jeg kan finde et sted hvor den kan købes DK.... AG - allerede forpustet over at skulle ud i junglen... [/citat] Du kan købe den på amazon.com. Den koster 137 dollar (dollaren er ca 5) og så kommer der shipping oveni....

Anmeld

19. august 2008

birgittemarie

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]birgittemarie skriver:[/småt][/f] Britax HI-WAY. Love it!!! Bagudvendt og masser af plads til bentøjet. Uden Isofix. https://www.1klass.se/E-handel/ Den svenske krone står ca i 80 øre. Knus fra Birgitte[/citat] dit link virker ikke bm, og jeg var ellers vildt nysgerrig, for vi skal altså også skifte nu! øv[/citat] Hvad for noget buttmunch?! Har lige prøvet at fjerne s'et i http'et, håber det hjælper... :) http://www.1klass.se/E-handel/ Tjoh, det gjorde det så, men man kommer bare ikke ind på den rigtige side (?) Nå, men butikken er rigtig, så gå ind under Bilbarnstolar, Britax og så bilbarnstol igen, så er den der. Den koster 2695,- SEK, hvilket er ca. 2150,- dkk. Og den er rigtig god. De kan sidde bagudvendt i den fra fødsel til 4-årsalderen.

Anmeld

19. august 2008

Louise mortil4

Nadi skriver:

mlbrydegaard skriver:

Nadi skriver:

Vi har købt en i Bilka, og den er vi super glade for. Vi gave kr. 999,- for den.
Noget man skal være opmærksom på er at der er kommet nye regler. Så f.eks ferrari autostolen er ikke lovlig længere.

-Nadia

ahhh hvad, er de ikke lovlige mere, vi har 2 af dem og freja skal snart i ny stol også, har da virkelig ikke penge til at købe 3 nye stole igen på samme tid for f... da også. Sys ellers de er pisse godé de stole øv øv øv

Ja det mener jeg altså, desværre! Der blev lavede nye regler i sommers, og der viste de de numre som var lovlige på ttv og jeg mener altså også at der stod at de der Ferrari ikke var lovlige mere. Men man kan vel tjekke det et sted, for det ville da godt nok være surt at skulle u dog investere i 3 nye!

pewww de er heldigvis stadig lovlige

Fandl lige det her på nettet.

http://www.sikkertrafik.dk/b8573e80

Knus Louise

Anmeld

19. august 2008

Nadi

mlbrydegaard skriver:

Nadi skriver:

mlbrydegaard skriver:

Nadi skriver:

-Nadia

pewww de er heldigvis stadig lovlige

Fandl lige det her på nettet.

http://www.sikkertrafik.dk/b8573e80

Knus Louise

Det var godt!

Så fik jeg bare sat en skræk i livet af dig uden grund, SORRY :$

Anmeld

19. august 2008

birgittemarie

[citat][citat]Britax HI-WAY. Love it!!! Bagudvendt og masser af plads til bentøjet. Uden Isofix.[/citat] Jeg ku' godt få linket til at virke. Er den nem at sætte ind? For vi har to biler så den skal jo flyttes en del. [/citat] Nej, den er rigtig besværlig at sætte ind, så den er helt sikkert kun til en bil 8(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.