altså, hvor det bare gør mig ondt altså, da Freja var lille, hvade vi selv en hund (sådan en lille tæppepisser, med længt hård og sådan) Hun var bare rigtig dejlig og kærlig, troede ikke der ville blive problemer bare fordi vi fik Freja, men da Freja lærte at kravle, begyndte Sasha at knorre af hende hvis Freja kom for tæt på hende, vi troede/håbde på det bare var fordi hun skulle vænne sg til alt det ny, det gik da også rigtig godt igen i lidt tid, lige til en aften hvor sasha lagde sofaen ved siden af mig, og Freja kom kravlende hen og rejste sig op af sofaen hvor sasha lagde, der snappede hun ud efter Freja, heldigvis ramte hun ikke men bare tanken om hvad der kunne ske næste gang, puha tør næsten ikke tænke på det. Je valgte så at finde et nyt hjem til hende i stedet, hun fik et rigtig godt hjem hos et par med store børn, og der har aldrig været noget med hende der. De er så glade for hende. Jeg var meget i tvivl om hva jeg skulle gøre, og der er nok nogen der vil sige at det var en forkert beslutning, men jeg ved i dag at det var det rigtige for hende at få en ny familie.
Alt i alt ville jeg egentlig bare fortælle at jeg har været næsten samme sted og ved hvordan det føles.
Knus Louise
Anmeld