Ang. juletamtam hos ivf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

ivfmarie

Åhh.. det er svært. Det drysser jo fint ned, og har tænkt sig at blive ved hele natten - og i morgen med... så der når altså at falde meget sne.

Jeg ved ikke hvor meget der bliver rydet i weekenden, men jeg er bage for at der er sparet...

I er alle velkomne - men I skal ikke føle jer forpligtede til at køre nogen steder.

Jeg ville nok ikke selv gøre det - eller, jeg tror ikke at jeg ville få lov af min mand.

kan I ikke give besked i løbet af morgenen om I tager chancen eller ej - så ved jeg hvem jeg skal holde øje med.

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Lene76

Hej Ivf

Jeg tager ik chancen imorgen, men håber da snart på at vi alle kan mødes igen.......

Anmeld

19. december 2010

Lise

Godmorgen,

Jeg er rigtig ked af det, men tror nu også at vi ikke tager chancen  Der er meget sne, og kan se at det skal sne mere i både Aalborg og Dronninglund idag... Det er ikke noget vejr at køre rundt i.

Hva' dæwlan skal vi så lave???

Anmeld

19. december 2010

Marco2

Her daler sneen også rigtig fint ned, men har ikke været ude at køre så ved ikke hvordan vejrforholdene ser ud. Men det ser ud somom der kommer en del i nordjylland. 

Men hvis ikke engang Lise mener det er forsvarligt at køre fra Ålborg er det nok slet ikke forsvarligt at køre helt fra Århus?

Fik en sms fra Kalaha som mener det ikke er smart vejr at køre i.

Så aflyst?

AG

Anmeld

19. december 2010

Lise

Marco2 skriver:

Så aflyst?

Det virker sådan...

Altså, hvis i andre kom længere fra, så ville jeg også vove mig ud i det, men det synes jeg ikke i skal. Jeg var som nævnt ude og køre i aftes, og vejene var som smør...

Jeg synes det er smadder ærgerligt, da det jo er så sjældent jeg har mulighed for at ses med jer "herovre".

ØV!

Anmeld

19. december 2010

linemus

Ja hvad Søren skal vi så lave i dag? Det er bare så surt, når vejret gør sådan noget her. Og rigtig ærgerligt at Lise er så tæt på, men alligevel så langt væk

Jeg har en hemmelighed: Da jeg i aftes kom i tanke om, at jeg havde glemt at bage boller, opdagede jeg, at jeg også havde glemt at købe mel Ammehjerne? Så den havde stået på brugsens bedste franskbrød idag...

Det kunne være dejligt at mødes med jer i juleferien, hvis vejret så vil tillade det. Af de to datoer Marie slyngede ud, kan vi d.28.

Knus Line

Anmeld

19. december 2010

ivfmarie

Aflyst....  Jeg vil simpelthen ikke risikere at nogen af jer havner i en snedrive.

Vi finder en ny dag!

God søndag!

Anmeld

19. december 2010

Lene76

Go dag til alle...... så ska dagen idag bruges på at lege i sneen med ungerne hente juletræ og spise rester fra Johnnys julefrokost med gutteren igår..... og hvis energien er der ska jeg osse ha lavet lidt konfekt og bagt nogle flere småkager.....

go dag girls håber snart vi ses

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.