Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lise skriver: Det er d. 19. dec., er i jydernes land - og det tager ca 4½ time at køre fra København. Kommer du? Jeg gør i hvert fald
Det er d. 19. dec., er i jydernes land - og det tager ca 4½ time at køre fra København. Kommer du? Jeg gør i hvert fald
4½ time, som i 9 timer i bil totalt?
Må lige høre Noah.... Så bliver det KUN med ham hvis det er...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tut skriver: 4½ time, som i 9 timer i bil totalt? Må lige høre Noah.... Så bliver det KUN med ham hvis det er...
Jeg ville synes det ville være SKØNT at se dig - men det er sgu en lang tur...
Lise skriver: Jeg ville synes det ville være SKØNT at se dig - men det er sgu en lang tur...
Vi har jo heldigvis DVD i nakkestøtterne på bilen, så Noah får bare nogle film med.
Jeg må lige høre manden hvordan og hvorledes.
bette skriver: okay oppe ved brønderslev??
okay oppe ved brønderslev??
Tjaahh sårn deromkring, ihvertfald.. Lidt nordøst for Aalborg.
Og TUT!! Come on, det er en smut-tur!
Til alle: I må gerne blive og overnatte hvis turen er for lang - der er masser af gulvplads;-)
ivfmarie skriver: Tjaahh sårn deromkring, ihvertfald.. Lidt nordøst for Aalborg. Og TUT!! Come on, det er en smut-tur! Til alle: I må gerne blive og overnatte hvis turen er for lang - der er masser af gulvplads;-)
Kombineret julehygge og pyjamasparty?
Kan vi alle være på den der store oppustelige madras i stuen?
Lise skriver: Kombineret julehygge og pyjamasparty? Kan vi alle være på den der store oppustelige madras i stuen?
Er der helt styr på hvad folk skal ha med und alles til på søndag?
Og IVF vil du ikke lige smide adressen i en PB for den kan jeg ikke finde fra sidst … Så kalula og jeg kommer helt derop
AG
Marco2 skriver: Er der helt styr på hvad folk skal ha med und alles til på søndag? Og IVF vil du ikke lige smide adressen i en PB for den kan jeg ikke finde fra sidst … Så kalula og jeg kommer helt derop AG
jeg mangler osse adressen
Må desværre mæld fra for denne gang, men håber på vi alle igen snart ses i det ny år. Håber I får en skøn skøn dag sammen, store som små.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128