Ang. juletamtam hos ivf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Kaufie

Jeg har jo været på stand-by-listen til dette herlige arrangement - men må nok hellere melde fra. Jeg er sgi ikke så overskudsagtig, at jeg kan forlige mig med tanken om at have William og Naja med ud alene endnu.... Hun er en rigtig hygge/suttebebs, som helst vil befinde sig i sin mors arme, så det vil være synd for William at blive dumpet ned og skulle klare sig selv på mange områder.......

Next year......

Kaufie langpat....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

ka li ja

ivfmarie skriver:

Rugbrød? Jo, skal vi ikke har et par enkelte skiver?

Det nupper Kalaha, sammen med agurk, peberfrugt og tomat.

Så sørger jeg for at der er lidt frugt også.

Adresse: Hedevigsvej 5, 9330 Dronninglund

tidspunkt for ankomst: valgfrit - eller ca 10

jeps den er jeg på

glæder mig til at se jer

Anmeld

18. december 2010

Marco2

Ved ikke hvordan vejrsituationen ser ud i Dronninglund, men der sneer en del her. Hvis ikke vejrsituationen bliver bedre i løbet af dagen/natten vil jeg ikke risikere at begive mig ud på en lang tur til Nordjylland.  Så vejret er afgørende lige pt. for om jeg kommer. Ved ikke hvordan du ser på det Kalula? Men det her vejr som er lige nu vil jeg ikke bryde mig om at køre så langt i.

AG

Anmeld

18. december 2010

ivfmarie

Marco2 skriver:

Ved ikke hvordan vejrsituationen ser ud i Dronninglund, men der sneer en del her. Hvis ikke vejrsituationen bliver bedre i løbet af dagen/natten vil jeg ikke risikere at begive mig ud på en lang tur til Nordjylland.  Så vejret er afgørende lige pt. for om jeg kommer. Ved ikke hvordan du ser på det Kalula? Men det her vejr som er lige nu vil jeg ikke bryde mig om at køre så langt i.

AG

Der er altså kommet en del sne her i Dronninglund - vi har pølet og lejet og hygget os i det i dag, men nu er jeg træt af det, for jeg kan godt regne ud at det ikke giver de bedste vej-forhold for jeg der kommer langvejsfra.

Det er selvfølgelig helt forståeligt hvis I vælger at blive hjemme - jeg havde nok gjort det samme!

Jeg holder invitationen og huset åbent, og dem der kan komme kommer

Giv evt besked via sms...

Marie

Anmeld

18. december 2010

Lene76

Marco2 skriver:

AG

har det på helt samme måde plus jeg tror mine kære datter er ved at ligge sig med halsbetændelse..... men gir endelig besked imorgen

Anmeld

18. december 2010

Marco2

Synes det er super ærgerligt hvis det ikke bliver til noget, så vi ku' måske ha' en dag mellem jul og nytår som back-up?

Jeg har ferie fra den 22.-2. jan. og har glædet mig.

AG

Anmeld

18. december 2010

ivfmarie

Det ser godt nok ikke lovende ud

Det kommer til at sne heroppe hele natten, med en frisk vind, så der er risiko for fygning...

En back up plan er måske ikke tosset? Jeg er godt nok lidt hængt op i dagene mellem jul og nytår... Måske den 28. eller 30.?

Marie

Anmeld

18. december 2010

Marco2

Ja, og iflg prognoserne skal der komme yderligere en del sne både i nat og imorgen både her og især i nordjylland 

AG

Anmeld

18. december 2010

linemus

Pokkers pokkers vejr Nu var jeg lige blevet fortrøstningsfuld igen efter aftenens syge barn, som virker rask x 200 igen, og ellers står bedstemor stand by, hvis der er nogen, der skal passes.

Hvad så? Bliver det overhovedet til noget? Kommer Lise? Er det til at køre heroppe, selvom det er en forholdsvis kort tur? Marie, ville du køre til Hou med alt dit guld?

Line - elsker snevejr, når jeg bare skal se på det gennem vinduet

Anmeld

18. december 2010

Lise

Hmm, har da lige været ude og køre en tur, og det gik svært langsomt... hvis i andre er mest til at udsætte, så forstås det. Der er jo vanvittigt meget sne. Jeg vil rigtig gerne se jer, men "sikkerhed først" ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.