Er der andre end Sofie, som stadig ikke går?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2008

Louise mortil4

Her går Lærke og Liv heller ikke endnu. De er godt nok begyndt at rejse sig op af alt og alle (de river så hårdt i bukserne at deres mor tit får dem ned om ballerne) de kan også godt gå rundt ved ting, men de vil ikke gå hvis vi holder dem i hånden, jeg tror ikke de er helt trygge ved at gå ved hånden endnu fordi de ikke føler de på samme måde har ved noget som hvis de har ved sofaen eller et ben. Men de begynder vel at gå en gang, håber bare det kommer inden min mave bliver alt for stor, men det kan jo gå hurtigt da vi ikke ved om der er en eller to der inde denne gang endnu. Men kravle, det kan de sgu de er alle steder.

Knus Louise ca 5+4 - som ikke er så nervøs, det kommer jo lige pludseligt som da de begyndte at kravle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2008

Grynt

ork nej, Freja går hellere ikke endnu...men vil gerne. Hun rejser sig op af alt og går rundt om borde mm. Men det er først nu hun er ved at finde ud af, hvad vej de små fødder skal vende for at komme vidre ;) De sidste par dage er hun blevet meget interesseret i hendes gå vogn og andre ting der kan skubbes hen over gulvet. Hun holder meget gerne os i hænderne for så stivbenet at gå sig en tur. Meeeen jeg tror det vare længe inden hun sådan rigtigt går for sig selv.

Så nej søde, du er ikke den eneste som har et barn der ikke går endnu :D

(H)T

Anmeld

18. august 2008

Nadi

Hun er altså slet ikke bagud på nogen måde. Gennemsnits-alderen for at de går er 14 mdr, så det skal såmænd nok komme tidsnok :)

Oliver har også kun taget nogle få skridt selv, tror måske han alt i alt har gået nogle meter sammenlangt selv.

Tålmodighed er en dyd, og måske er hun interesseret men skal bare lige finde ud af at hun faktisk godt kan.

-Nadia

Anmeld

18. august 2008

Anja

Elias går heller ikke endnu. Han rejser sig ved alt, kravler op på alt - borde, stole, sofa osv. Han går langs tingene og når man holder ham i begge hænder, men hvis man lister den ene hånd til sig, så sætter han sig ned på numsen med det samme ....

Han er 13½ mdr - så synes godt han snart må komme i gang :)

Anmeld

18. august 2008

Siber

nej nej Johanna går hellere ikke endnu. Hun rejser sig op ad alt, og tør gå lidt rundt om sofabordet. Hun går nu rundt med sin gåbil, eller med os i hænderne!

Alma (johannas søster) gik da hun var 16 mdr. Hun kravlede ikke eller rejste sig ikke op ad noget, men hoppede rundt på sin numse. Men lige pludselig så gik hun. Jeg tror at hun ventede til hun vidste at hun kunne, også gjorde hun det!

Men nej her går Johanna ikke! Men vi øver og øver!

Knus Siber

Anmeld

18. august 2008

Helle30

Tusind tak piger! Så kan jeg da godt se, Sofie ikke er den eneste, der stadig har begge knæ solidt plantet i parketten.
Og ja, det kommer jo nok lige pludselig. Jeg glæder mig ihvertfald til at se hende tage de første skridt.

- Helle - med 25 orddiktater, der ligger og griner hånligt til mig:@

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.