Er der andre end Sofie, som stadig ikke går?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. august 2008

Helle30

Ja, det er mit spørgsmål. Jeg synes efterhånden, det er lidt mærkeligt, at hun stadig ikke viser interesse for at gå.
Hun rejser sig op ad alting, og foran et stort spejl, vi har i stuen, akn hun godt stå og løfte benene på skift og kigge længe på det i spejlet.
Hvis vi tager hende i hænderne for at hjælpe hende til at gå, sætter hun sig ned med det samme.
Jeg kunne jo rigtig godt tænke mig, at hun selv kunne gå lidt, når nu min mave begynder at være i vejen, men jeg vurderer desværre, at det har lange udsigter.

- Helle, der til gengæld har en meget hurtigt kravlende datter8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2008

Lise

Lige pludselig Helle - så går hun tværs over gulvet... hun skal vel bare finde ud af at man kan det.. :) Der er vel masser af unger der ikke går når de er 13 mdr, er der ikke?

Vi kan bytte barn - du får en der går, jeg får en der sover om natten... deal?

:)

Anmeld

17. august 2008

Helle30

Ja, det kan jeg godt se Lise:$. Jeg har ikke svaret i din tråd, for Sofie sover heldigvis om natten (banker lige under bordet) og lige pt. er hun ikke så hængetræsagtig.
Jeg synes jo bare, det er ufedt, at hun ikke rigtig har filmet den med at gå. Det er somom, hun tager en pause fra at lære nyt lige i denne tid, men måske er det dét med at gå, hun tager fat på næste gang. Det kunne jo bare være fint.

- Helle

Anmeld

17. august 2008

Loggidut

ork rolig, tif vil sgu heller ikke! så jeg tror ikke du skal bekymre dig om det!

Anmeld

17. august 2008

LouiseViola

Bare rolig, Viola går heller ikke nogen steder, hun står også rigtig fint, men når hun prøver at gå, så slæber hun fødderne afsted.
No worries, hun skal nok komme efter det!

Anmeld

17. august 2008

Marco2

Emily går heller ikke selv endnu. Hun har taget et par skridt, men render ikke rundt selv endnu. Hun kravler hen og tager en finger, og så skal vi gå med hende.

AG

Anmeld

17. august 2008

ivfmarie

Malte går sørme heller ingen steder - ikke uden os i hånden i hvert fald!
Hvis vi prøver at liste fingrene ud af hans hænder så han står selv - så sætter han sig på bleen - asap, og skriger meget forurettet!!
Vi tager det helt med ro - det kommer nok engang... og det gør det også med Sofie!

Marie - der heller ikke går nogen steder... lige nu..

Anmeld

17. august 2008

Joan ( Smallie )

Niels går heller ikke endnu. Men de sidste par dage er han dog begyndt at vil gå lidt når han har os i hånden.

Han kan heldigvis selv kravle op at træpperne nu så jeg er fri for at bære ham. Men vil jo også gerne have han går når jeg begynder at få mere mave på ;)

Det jeg syntes der er mest træls er at de første folk sprøger om er, er han begyndt at gå. Hvad med om ungen har det godt? Er det bare mig der er sippet eller:$

(H) Joan

Anmeld

17. august 2008

ivfmarie

Joan ( Smallie ) skriver:

Niels går heller ikke endnu. Men de sidste par dage er han dog begyndt at vil gå lidt når han har os i hånden.

Han kan heldigvis selv kravle op at træpperne nu så jeg er fri for at bære ham. Men vil jo også gerne have han går når jeg begynder at få mere mave på ;)

Det jeg syntes der er mest træls er at de første folk sprøger om er, er han begyndt at gå. Hvad med om ungen har det godt? Er det bare mig der er sippet eller:$(H) Joan

Det kan du glemme! Jeg var simelthen SÅ skuffet over at ingen spurgte til hvordan baby(Malte) eller jeg havde det da jeg ventede mig anden gang... Det er lissom bare old news at man er gravid (?)
Det tætteste de kommer på at interessere sig, er at spørge hvordan storesøster/storebror tager nyheden! Christ - det er jo kun ét år - hvad tror de selv?!!

Jeg tror såmen ikke at vi er sippede, Smallie - men det kommer der nok ikke så meget ud af.. Du må vist bare vænne dig til det :S

Marie - der lige spørger til hvordan det går med den bette spunk? Og dig!!?

Anmeld

17. august 2008

Joan ( Smallie )

ivfmarie skriver:

Joan ( Smallie ) skriver:

Det jeg syntes der er mest træls er at de første folk sprøger om er, er han begyndt at gå. Hvad med om ungen har det godt? Er det bare mig der er sippet eller:$(H) Joan

Det kan du glemme! Jeg var simelthen SÅ skuffet over at ingen spurgte til hvordan baby(Malte) eller jeg havde det da jeg ventede mig anden gang... Det er lissom bare old news at man er gravid (?)
Det tætteste de kommer på at interessere sig, er at spørge hvordan storesøster/storebror tager nyheden! Christ - det er jo kun ét år - hvad tror de selv?!!

Jeg tror såmen ikke at vi er sippede, Smallie - men det kommer der nok ikke så meget ud af.. Du må vist bare vænne dig til det :S

Marie - der lige spørger til hvordan det går med den bette spunk? Og dig!!?

Ja må jeg jo nok bare vende mig til. Godt jeg har en glad dreng så.(L)

Jo det går da men skal ikke lave for meget så bliver det helt af H til. Men når Niels sover er det helt 100 at jeg også slapper af for ellers kan jeg sku ikke holde til hans tempo:D

Og den lille ny har det vist godt vi var til nf scanning i fredags og alt så så fint ud. Og der var kun en. Var ved at tænke på om der kunne være 2 for syntes jeg bliver så stor hurtig. Men det var der ikke:) Så nu glæder jeg mig til vi skal til md scanning den 2/10 så håber jeg på vi kan se om det bliver en dreng eller pige.

Tak for tanken.(L)

Joan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.