Nogen med umulige unger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2008

ivfmarie

Lise... Et tip til natten - når du bare er for træt til andet:

Tag møgøglen(;)) med ind I jeres seng første gang der er ballade, stik ham en flaske der, og lad ham falde i søvn mellem jer.
Vi tager the-flasken med i seng, og holder den lun under dynen. Ved det mindste kny fra cry-baby bytter jeg hans sut ud med flasken - lader ham tage et par hiv, og så i med sutten igen. På den måde når ingen af os at vågne helt op, og man kan få en næsten hæderlig nattesøvn ud af det.
Jeg satser på at det er en periode (der godt nok føles uendelig lang), og at han på et tidspunkt kan finde ro i sin egen seng - hele natten.
Her i huset bruger vi "mest mulig søvn, til flest mulige folk"-taktikken, og derfor tager vi Malte med ind til os når der er bøvl, så vækker han ikke Freja (de sover jo i samme rum), og jeg kan klare trøsteriet liggende...

God kamp!

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2008

Louise mortil4

JA JA JA JA, her hjemme har vi 2 små hystader og en stor umulius, Lærke og liv BROKKER konstant og det er kun mor der er god nok. Freja er vist trat af alt den brok, og vil gerne lege med dem, men det gider de bestemt ikke det meste af tiden, også begynder freja at drille dem i stedet, og siger vi bare det mindste, så hyler hun, puha nogen der vil bytte?? Heldigvis sover de fint om natten, og det hjælper da på det. Kan godt lidt få den tanke at vi er skøre at få en mere af den slags, men det er heldigvis kune en overgang eller det håber jeg da det er piv please sig at det kun er en overgang.

Knus Louise

Anmeld

17. august 2008

ivfmarie

mlbrydegaard skriver:

JA JA JA JA, her hjemme har vi 2 små hystader og en stor umulius, Lærke og liv BROKKER konstant og det er kun mor der er god nok. Freja er vist trat af alt den brok, og vil gerne lege med dem, men det gider de bestemt ikke det meste af tiden, også begynder freja at drille dem i stedet, og siger vi bare det mindste, så hyler hun, puha nogen der vil bytte?? Heldigvis sover de fint om natten, og det hjælper da på det. Kan godt lidt få den tanke at vi er skøre at få en mere af den slags, men det er heldigvis kune en overgang eller det håber jeg da det er piv please sig at det kun er en overgang.

Knus Louise

Åh herregud ja... her er det skam heller ikke ikke kun Malte der kan brokke - det kan vores Freja eddermame også! Og det går næsten altid ud over Malte - og så har vi balladen 8( 8( >(

Marie -en anelse træt af mine unger (?)

Anmeld

17. august 2008

ivfmarie

Christ!!

Nu er han sgu allerede begyndt!! Det plejer ellers først at være ved 23-tiden...

Nå, men så kan jeg jo lige så godt tage flasken under armen og gå i seng.

Vi ses lige pludselig igen.. nu begynder arbejdsdagen jo igen i morgen, og der er nok at se til i de par timer der er tilbage af døgnet når jeg har fri!

SES

Anmeld

18. august 2008

Nadi

[citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] JA! -Nadia[/citat] Det lyder godt, Nadia - men kan du præcisere dit svar? ;)[/citat] Hej Lise :) Ja det kan jeg godt ;) Oliver bliver sur over det mindste, og når han bliver sur så ser han sådan ca sådan her ud >( Og det er ikke lyv! Han begynder at slå og bide og kan slet ikke styre sig, hvis ikke han lige får lov til at sidde med et eller andet som han absolut ikke skal sidde med. Og selvom han bare er blevet så god til at falde i søvn, så sover han ikke godt. De sidste par nætter har Dennis sovet på sofaen og Oliver inde hos mig for han vågner [f]MANGE[/f] gange og er bare utrøstelig :'( og han vender og drejer sig. Han er også bare begyndet at prøve grænser af, men det skal han jo, men derfor er han stadig umulig synes jeg :@ for man kan se han virkelig gør det med fuld overlæg det han nu finder på at gøre.

Anmeld

18. august 2008

Lise

ivfmarie skriver:

Lise... Et tip til natten - når du bare er for træt til andet:

Tag møgøglen(;)) med ind I jeres seng første gang der er ballade, stik ham en flaske der, og lad ham falde i søvn mellem jer.
Vi tager the-flasken med i seng, og holder den lun under dynen. Ved det mindste kny fra cry-baby bytter jeg hans sut ud med flasken - lader ham tage et par hiv, og så i med sutten igen. På den måde når ingen af os at vågne helt op, og man kan få en næsten hæderlig nattesøvn ud af det.
Jeg satser på at det er en periode (der godt nok føles uendelig lang), og at han på et tidspunkt kan finde ro i sin egen seng - hele natten.
Her i huset bruger vi "mest mulig søvn, til flest mulige folk"-taktikken, og derfor tager vi Malte med ind til os når der er bøvl, så vækker han ikke Freja (de sover jo i samme rum), og jeg kan klare trøsteriet liggende...

God kamp!

(H)

MØGØGLE? Var dine fingre når du skriver om mit barn! ;)

Aj, han er sgu en øgle...og en møg-én af slagsen nogle gange... :)) Lige nu er han skide sød - han render rundt nøgen og er nyvasket og lækker og griner over hele femøren...DET er MIN dreng! :P

MEN, mht dit tip...tror sgu ikke det ville virke her.. fordi:
- han sover mellem os HVER nat allerede (efter han vågner først gang)
- han lider ikke te
- når han får en flaske så drikker han det hele med det samme (lige som når hans mor får en pose slik...:$), og han accepterer ikke mindre end 200 ml.
- han bruger ikke sut

Jeg prøver tit det der med at klare trøsteriet liggende, men for faen hvor kan han bare hidse sig selv op når han først kommer igang.. jeg håber også det bare er en periode - og at den snart er slut igen (?)

Anmeld

18. august 2008

Lise

Hold da kæft, hvor er det bare en lettelse at læse om alle jeres møgunger :P

Det lyder helt forkert - men I ved hvad jeg mener, ikke?

Så er det ikke bare mit yngel der skaber sig helt urimeligt... Tak, tøser - det havde jeg virkelig brug for :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.