- for så er i ikke alene!!!
Simon er så irriterende for tiden..ja, undskyld mig - men det er han sgu. Jeg havde engang sådan en skøn og glad dreng, men han er væk - og jeg har fået sådan en lille tudeprins i stedet.
I fredags hentede jeg ham i vuggeren hvor han var super glad og løb rundt og grinede, og gokken sagde "sådan er han bare altid, så glad..." og jeg tænkte "mon han også er det når vi kommer hjem...?". Og det var han så ikke. Vi kom nærmest lige ind af døren, og så begyndte han at skabe sig... han hyler, vil hænge, bæres rundt, kaster sig ned på maven og hyler hvis han ikke får sin vilje, skriger hvis han napper en mobiltlf feks. og man tager den fra ham...argh, bliver sgu vanvittig af det...
Så puttetid..for helvede altså; det kan tage op til en time før han overgiver sig - imens der hyler og hyler han, med mindre man selvfølgelig går rundt med ham inde på værelset... Når han endelig sover er det bare med at få slappet max af, for pludselig går det løs igen. Han har det med at vågne kl ca 23:30 pt, hvor han tuder helt vildt.. vi ved ikke hvorfor, men han kan oftest fås ned på jorden med 200 ml. mme...det er fandme bare ikke meningen at man skal have mad om natten når man er over et år!!! >( Det kan være flere ting, for han er ved at få de der kindtænder, lægen siger der er væske på ørene, han har haft lidt forstoppelse, og hvad - måske et tigerspring... men hvis det var fordi han havde ondt ville han vel ikke være dejligt veltilpas efter en flaske (den ved midnatstid)... argh, jeg synes sgu det er frustrerende ikke at vide hvad fanden der tænder ham af... og det er HVER eneste nat han flipper...vi er trætte og bliver uvenner herhjemme pga det også... Det har varet et stykke tid nu - ved faktisk ikke helt hvor lang tid - men i nat var især sej. Han vågnede ca hver halvanden time og skreg... Vi havde besøg af fætter rasmus på 2½, som Simon også fik vækket kl halv tre i nat, hvor Rasmus så også havde en tudetur og savnede sin mor meget...
I nat begyndte Christian også at tale om hvor meget han IKKE så frem til at jeg skal på kursus med fire overnatninger x 3 i september/oktober... jeg sagde at det kunne jeg jo ikke gøre noget ved, og at det var mit job og uddannelse (og i øvrigt glæder jeg mig ret meget til det), men han foreslog næsten at jeg skulle blive hjemme fordi han ikke ville være alene hjemme med Simon når han er sådan en natteterrorist... hvad fanden sker der med det? Argh, blev fandme så sur og skuffet - jeg har jo for helvede ikke rigtigt et valg... Og i øvrigt kan det jo være at vores søde Simon beslutter sig for at komme hjem igen inden da (selvom det lige nu virker usandsynligt)...
Hmmm, nogen der kan trøste mig med at deres unger er lige så irriterende eller bare give mig ret i at Christian er lidt en røv når han siger sådan midt om natten?
Bokbok fra mig! :S
Anmeld